OK, ei sitten muuta kuin hyvät kelit vaan tilaukseen toukokuun toiselle viikolle! Onkin mielenkiintoista nähdä ollaanko saatu siihen mennessä mitään aikaiseksi vai ollaanko vielä tuumailu-linjalla.
Huhtikuu kiireineen meni jo;) Mites tapaaminen reilun viikon päästä? Itsellä kaverin tenavan synttärit la ja tytär viikonlopun. Mut iltapäivästä/alkuillasta voitaisiin piipahtaa..
No miten on Norppa? Pidetäänkö miitti ja teillä kyläily? Tai toki toisessa järjestyksessä? Luulisin. Toukokuun toinen viikonloppu on lähellä. Lienee kysessä lauantai 14.5? Kukkis kyseletkö Opus-K kabinetti tilannetta?
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
No ilmoittautumisia ei ole kylläkään tullut mutta meille sopii edelleenkin - Talokin on vielä niin "koskemattomassa" vaiheessa, että voi kommentoida ihan estoitta eikä tarvi pelätä että "oho sori, ai te oottekin ite päättäny tehä näin.." -tilannetta :) Mutta jos siis on niin, että on ainoastaan samat osallistujat kuin viimeksi - missä ei siis ollut mitään vikaa - mutta mietin että pitäisikö yrittää siirtää vielä vähän kesemmälle, jos muitakin innostuneita ilmaantuisi..? Kumpikin käy meille siis. :)
Minäkin (+ehkä talon isäntä) voisin osallistua. Myöhempikin ajankohta käy, kunhan ei mene kovin pitkälle kesään - silloin alkaa olla viikonloput jo aika täysiä.
Enpäs ole ehtinyt täälä piipahtaa.. Mulle käy siirtäminen. Toukokuun loput viikonloput töitä/pesistä yms menoa. Ja uusia työvuoroja ei viel ole. Ne alkais toukokuun vikasta viikosta eteenpäin. Ja en ole kabinettia kysellyt. Vielä:)
Tapaamisiin saa tulla kaikki foorumilaiset/lähipiiriin kuuluvat. Lapsia ei ole toistaiseksi ainakaan Lohjan tapaamisissa ollut, kun ne ovat olleet opus k ravintolassa. Nyt olimme aikeissa mennä ensin yhden rintsikan pihamaalle turisemaan ja sitten sinne opukseen. Ja jos olisi nyt ollut, niin minulla olisi ollut tytär mukana. Ja illan olisi jäänyt väliin.
Jos kaikille sopii, niin odottelen uudet työvuorot ja ehdotan sitten niiden pohjalta jotain.. Mennee ensi viikon alkuun..
Ja hieman kestänyt.. Pahoittelut!
Mulla on kalenteri aika täysi töistä, pesiksestä ja siitä tärkeimmästä eli tyttärestä. Jos lauantaista olisi kyse niin 18.6 sopii. Silloin oon duunissa ilta kuuteen, mut voin tulla sit jatkoille Opukseen:) Miltäs päivämäärä vaikuttais?