Sormipaneelin maalaaminen

RMT:n sisustusnurkka naisille, miksei ukoillekin.
Norppa72
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Re: Sormipaneelin maalaaminen

Viesti Kirjoittaja Norppa72 »

Hieno on!
**
Ja voi eiii, olisi pitänyt lukea tätä ketjua sillä; meillä on juuri laitettu mäntylaudat lattiaan ja pitäisi päästtää,
että lakataanko vai maalataanko. Olin aiemmin ajatellut jotain helmenharmaata tms. Toisaalta arvostan kyllä puuta
mutta toisaalta mäntylaudasta tulee vähän "mökkimäinen" olo - mutta ehkäpä asiaan vaikuttaa myös se että ei tiedetä
että mitäköhän seiniin laitettaisi tai edes noihin rappusiin, joista jo osittain on sentään saatu matto irti ja karvakerros
maaleineen raavittua. Olen itsekin miettinyt että onko tuo "vaalean harmaus" osa tätä vallitsevaa(ja osittain jo onneksi
laantunuttakin) vaaleusinnostusta.
Mutta yläkerran alkoviinkin saatiin nakutettua uusi sormipaneeli, ja valkoinen maalipurkki on ostettu. Se nyt vaan on
vähän jäänyt tässä "muilta kiireiltä" niiden maalaaminen mutta tuntuisi kyllä tosi oudolta jättää ne sellaisiksi kuin ovat.
Tulisi taas sellainen mökkifiilis. Tosin minä kyllä pidän mökeistä. :) Mutta ehkä näissä uusissa paneeleissa ja laudoissa
onkin se ongelma, että se patina puuttuu..

Että näin. :)
" Kun itse tekee, niin sen näköistä siitä sitten tulee. " http://harrastelijatharjulla.blogspot.com/
Vastaa Viestiin