Khyron kirjoitti:Mulla on roomba, en o katunu, senkun pistää päälle kun lähtee töihin.
Sen pariksi mahdollisesti tulevaisuudessa semmonen imuri joka osaa pestä kans. Tosin tuli just hommattua höyrypesuri jolla saa lattiat kätsysti pestyä.
Siis hä, sellainen ropotti vai? Mitenkäs se pääsee kynnysten ja sen sellaisten esteiden yli? Meillä, kun on ainakin aika korkeat kynnykset huoneiden välillä. Kakaratkin jättää sellaisen määrän kaikenmaailman legoja lattialle, että johan härveli pitäisi olla varustettu auralla!
Mieleä voisin kehua myös minä. En muista mikä malli meillä on, painaakin kuin perkele, mutta toimii edelleen kuin uusi vaikka on vanha kuin taivas. Miinuksena kalliit suodattimet ja pölypussit joita ei edes tunnu joka torilta löytvän.
Talosta löytyy, myös keskuspölynimuri, mutta meidän kohdalla se ei ole valitettavasti ollut kovin kummonen menestystarina. Imurasia löytyy joka kerroksesta ja käyttömukavuus on kyllä omaa luokkaansa, mutta toimivuus on ollut koetuksella. Kerran tuo Puzzer oiva on jo takuuhuollettu, mutta taas tuntuisi olevan jotain häikkää, kun imuri käynnistyy miten sattuu, jos ollenkaan. Heikkovirtajohdot ja putkivedot on tarkistettu ja kohdallaan, eli asennuksessa ja asentajassa ei vikaa ole vaikka näin itse sanonkin. :)