Makkaraa tekis mieli
Re: Makkaraa tekis mieli
Edelliseen lisäten,eikös savukaasuimuri grillin piipun päässä olis paikallaan,olis niinkun piste iin päällä? 
...vai teetettyä?hepanderos kirjoitti:Kesän tullen sitten kiva lervoja kärvistellä ja fiilistellä et tulihan tehtyä.
- Öh....mun grillihökötys tuli tehtyä sitten ihan väärinhepanderos kirjoitti: Grillin pohjaa ei missään tapauksessa kannata lähteä itse kaivelemaan. Monttua varten on hyvä olla minikaivuri tai ....jne.jne..
mutta saa siellä ne makkarat lämpimäksi
Hyvät ohjeethan ne oli. Heti kun saan ulkohuussin (tiilestä tein) hönkäputken hatun lehtikullattua niin aloitan noilla ohjeillaJuha_P kirjoitti:...vai teetettyä?hepanderos kirjoitti:Kesän tullen sitten kiva lervoja kärvistellä ja fiilistellä et tulihan tehtyä.
Kari
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
Vähän asian vierestä, mutta kuitenkin. Olen ehdottomasti pallogrilli miehiä ja puolenkymmentä paskaa palloa tuli puhki poltettua ennen kuin raskin ostaa weberin. Grilli oli suolaisen hintainen, mutta tässäkin tapauksessa hyvä ja halpa ovat kaksi eri grilliä. Kaasua on kavereilla tullut sen verran testailtua jotta sellaista ei ole itselle tarvis hankkia. Hiili/brikettigrillissä valmistetun ruoan maku on omaa luokkaansa.