Analyysiä talosta, kiitos

Juuri ostanut rintamamiestalon? Aikeissa hankkia rintamamiestalo? Mitä pitäisi ottaa huomioon?
almasi
Jäsen
Jäsen
Viestit: 222
Liittynyt: Pe Elo 17, 2007 16:58
Paikkakunta: parainen

Re: Analyysiä talosta, kiitos

Viesti Kirjoittaja almasi »

Periaatteessa todella edullinen koska on noin iso tontti (vaikkakin määräala). Samalta kohtaa, mutta radan toiselta puolelta, on myynnissä kaavoitettuja tontteja. Löytyy Kaarinan kaupungin sivuilta Nunnapelto nimellä. Vertailun vuoksi suurin tontti 1 505 neliöä ja hinta 67 725 € http://www.jokakoti.fi/kohde/a89c0?2
Vastaa Viestiin