Hih, viimeisessä terveystarkastuksessa, jossa vielä pituuksia mittailtiin verenpaineiden sijaan olin 181cm, olet siis hujoppi. Lihavia ja lyhyitä aina morkataan mutta mikähän siinä on että monet eivät tajua että sama koskee hujoppeja ja laihoja. Riisitautinenkin on mainittu kun minusta puhuttu jossain vaiheessa elämänkaarta.Spautio kirjoitti:Niin no siis purin vuoden 2012 pyörän osiksi ja kasasin uudestaan ehjillä osilla, ei entisöintiä vaan käyttökunnostusta. Myyjällä oli ollut tuo fillari viime vuodet mökkipyöränään, ja huolto oli ollut sen mukaista, etunavasta puuttui 2 haulia, takakiekosta 1, sinne oli siis koetettu lisäillä rasvaa hiukan amatöörimäisesti, ja puhdistaahan nuo navat pitää aina ennen rasvausta, ja haulit tärpättikylpyyn jne.tuuma kirjoitti: Olen hiukan hidas syttymään ja vasta nyt taisin ymmärtämään että olet siis entisöinyt maantiepyörän käyttökuntoon?
Sekin että olet löytänyt mahdollisesti mun yhden Trotec ilmankuivaimen vikaantumisen syyn saattaa olla hieno juttu jos sen huuhtelu auttaa? Kerran vaihdoin jo siihen käynnistyskondensaattorin, 1-vaiheinen kun on/oli. Ei ole mitään menetettävää niin kokeilen, jätin sen hautumaan kun en syytä hajoamiseen keksinyt. Se vain ei enää käynnistynyt.
Eteviä pelejä nuo toisaalta olevat jos kosteusongelmat pysyvät poissa.
Toinen Trotec täällä vasta menossa mutta ei niin kalliin kylppärirempan jälkeen muutama satku tunnu missään ja se on niin mukava suihkun/ammeilun jälkeen pyyhkeellä itseään kuivatellen mennä siihen ilmavirtaan ja saada orvaskesi kuivaksi. Mikä parasta niin saa pienoisen kosteudesta johtuvan lämmön talteen, eikä mene taivaalle suoraan ainakaan.
Ihan kiva fillari siitä tuli, ja tosi nopea, se on minulle yhden koon liian iso (58cm), itse kun olen vain 181,5cm lyhyt ja inseam on 85cm. Optimaalinen runkokoko olisi 55 tai 56cm, mutta ajaahan tuollakin ihan ok.
Ei varmaan ole sinun oikeassa ilmankuivaimessasi (Trotec, sellainen mallia 170 jotain oli meillä vuokralla joskus 4 vuotta sitten kun kuivatettiin alakertaa) kyse tukkeutumisesta, siis mulla on sellaisia reilun satasen vehkeitä nuo omani, ja sen yhden kun purin niin ihmettelin kun siinä ei ole painekytkintä tai muutakaan mikä pyräyttäisi kompuran kun kylmäaineet puuttuvat. Jäi sen tutkimisprojekti kesken ja heippasin sen kaatiskuormaan. Mutta nuo kaksi muuta tulivat toimintakuntoisiksi ihan vain tosiaan vesipesulla. Mutta niissäkin kävi kompurat kuten kuuluikin, ei vaan tippaakaan vetä ilmestynyt kaukaloon, eikä sinne vedenpoistoletkun kohtaankaan vaikka tulpan avasi.
Ehkä sinun omassasi on jotain oikeaa vikaa, kylmäaineet kadoksissa tms?
Tuskin siinäkään laitteessa on sentään huoltopaineventtiiliä?
Mutta mistäs sitä tietää missä kaikkialla sitä tiivistynyttä nukkaa on Trotecissakin, epäilen kyllä jotain muuta, oikeaa vikaa?
On mustia, valkoisia, juutalaisia, hinduja, lyhyitä, pätkiä, jne jne jne. Ooops, asia irtosi asiayhteydestä
Varppina kelvollisen pyörän teit! Kuka jaksaa tuollaisia ponnisteluita nykyään kun kaupasta saa aina uuden fillarin... Hieno teko tuo!