Miksimiksimiksi......
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Re: Miksimiksimiksi......
Kieltämättä tämä värimaailma on aika ankea ja pliisu. Sinisävyinen miellyttäisi ainankin minun silmää enemmän. Sellainen myös häiritsee, että viestin kirjoittaja tiedot on oikealla.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Jaaaah, niinpä taitaa. Mä vaan jossain katsoin että palstan yläreunassa oli se nappi "Uusi viesti *" ja kuvittelin sitä että se tähti tarkoittaa että siellä on uusia viestejä. Kun noihin ei muita suomennoksia ole.
Mun logiikalla noista ei saa tolkkua että näyttääkö ketju mitenkään että ketjussa tosiaan olis uusia viestejä. Vai oonko mä niin punavihervärisokea että noiden vasemman reunan logojen värin pitäis olla erilainen sen mukaan että onko viestejä vai ei? Jotain eri sävyä... kai? Mä oon kyllä luullut että mulla olis normaali värinäkö, mutta ei noista kyllä oikeen osaa sanoa. Okei - vihertävä: uusia viestejä? Vihertävä ja vilisee, uusia viestejä ja paljon?
Mulla on ollut niin pitkä työpäivä että mulla vilisee punaisia tähtiä silmissä...
Pekka
Mun logiikalla noista ei saa tolkkua että näyttääkö ketju mitenkään että ketjussa tosiaan olis uusia viestejä. Vai oonko mä niin punavihervärisokea että noiden vasemman reunan logojen värin pitäis olla erilainen sen mukaan että onko viestejä vai ei? Jotain eri sävyä... kai? Mä oon kyllä luullut että mulla olis normaali värinäkö, mutta ei noista kyllä oikeen osaa sanoa. Okei - vihertävä: uusia viestejä? Vihertävä ja vilisee, uusia viestejä ja paljon?
Mulla on ollut niin pitkä työpäivä että mulla vilisee punaisia tähtiä silmissä...
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Hmm. Tuolla joka sivun alareunassa on johtolanka:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.
Saaks tuolta ColorizeItiltä sitten muita "nahkoja" tähän päälle vai pääsisiskös kenties peräti itse värittään ja askartelemaan... :)
Pekka
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.
Saaks tuolta ColorizeItiltä sitten muita "nahkoja" tähän päälle vai pääsisiskös kenties peräti itse värittään ja askartelemaan... :)
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Mutta on täällä käytössä pari uutta pallukkaa mikä on hauskaa!
vai oliko nuo jo ennenmin?
vai oliko nuo jo ennenmin?
Tuo "ensimmäinen lukematon viesti"- jutska on ihan hyvä.
Elikkä parannuksiakin löytyy
Elikkä parannuksiakin löytyy
Jep. Tyylinä pitää käyttää proSilveriä ja toimiva linkki on tässäPekka Huhta kirjoitti:Hmm. Tuolla joka sivun alareunassa on johtolanka:
Pekka
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Ketsuppitahra
- Jäsen

Mä tykkään tästä värimaailmasta ja toiminnallisuuksista
PAITSI, foorumin etusivulta ei nyt meinaa erottaa että missä osastoissa on uusia viestejä. Muistelen että aiemmin näki selkeästi mille osastolle on kirjoitettu uusia viestejä.
Toi on näppärä toi pieni ikoni, josta pääsee ekaan lukemattomaan viestiin ketjussa. Toki voishan sekin olla silmiinpistävämpi...
Kaikki uusi aiheuttaa aina kauheeta vastarintaa, mutta kyllä kaikkeen tottuu!
PAITSI, foorumin etusivulta ei nyt meinaa erottaa että missä osastoissa on uusia viestejä. Muistelen että aiemmin näki selkeästi mille osastolle on kirjoitettu uusia viestejä.
Toi on näppärä toi pieni ikoni, josta pääsee ekaan lukemattomaan viestiin ketjussa. Toki voishan sekin olla silmiinpistävämpi...
Kaikki uusi aiheuttaa aina kauheeta vastarintaa, mutta kyllä kaikkeen tottuu!
Eli Heinzitahra vois olla silmiinpistävämpi :) Mutta aik oik, näin on. Arille kiitos, että haluaa tehdä tästä foorumista käyttäjien näköisen, kiitos Ari!Ketsuppitahra kirjoitti:Toi on näppärä toi pieni ikoni, josta pääsee ekaan lukemattomaan viestiin ketjussa. Toki voishan sekin olla silmiinpistävämpi...
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Omaa turhaa viestiä ei pysty poistaa?
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
Ei jos siihen on vastattu tai tietty aika kulunut umpeen... Tarkastan saako säädettyä.Markku&Rintsikka kirjoitti:Omaa turhaa viestiä ei pysty poistaa?
--------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=5&t=5631lapanen kirjoitti:Saisitko Ari yhden homman helposti muutettua? Eli että viesteissä olevat linkit aukeaisivat uuteen välilehteen, monesti on tarvetta katsoa esim. kuvia toisesta paikasta, eikä ole mukavaa arpoa selaimesta sitä edellistä, rintamamiestalo.fi-sivua. Eli siten niin kuin ole edellisessäkin verisiossa. Veikkaan, että aika moni haluaisi em. ominaisuuden takaisin. Kiitos!
Tutkinnan alla on suurempi muokkaus joka avaisi aina linkin uuteen ikkunaan riippumatta miten linkin laittaja on linkittänyt.
Windows Vistassa on muuten kiva pikku ominaisuus, pitää ctrl nappia pohjassa kun klikkaa linkkiä niin aukeaa uuteen välilehteen ja esimerkiksi joku haulla haetut lista ei katoa ja tarvitse hakea uudelleen tai pakittaa taakseppäin.
"Hyvä tuppaa tuleen vaikka keskinkertasta yrittää "
... ja IE7 sekä Firefox 3 avaa hiiren oikealla ihan mihin vaan, oli sitten linkitetty miten vaan
Mutta tosiaan aika raa'alla koodin puukottamisella asiaan saa muutoksia, mutta tässä on nyt vikalistalla muutakin ( ja nuo T-paita laatikotkin on tiellä koko ajan
).
Mutta tosiaan aika raa'alla koodin puukottamisella asiaan saa muutoksia, mutta tässä on nyt vikalistalla muutakin ( ja nuo T-paita laatikotkin on tiellä koko ajan
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

Vinkkivinkki...Ari kirjoitti:, mutta tässä on nyt vikalistalla muutakin ( ja nuo T-paita laatikotkin on tiellä koko ajan).
Piti kokeilla kuinka lainaus onnistuu.
selkeä Haku linkki olisi hyvä näkyä joka sivulla, ettei tarvi aina mennä pääsivulle, ja sitä käytettäisiin enemmän