Miksimiksimiksi......

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Re: Miksimiksimiksi......

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Kieltämättä tämä värimaailma on aika ankea ja pliisu. Sinisävyinen miellyttäisi ainankin minun silmää enemmän. Sellainen myös häiritsee, että viestin kirjoittaja tiedot on oikealla.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Jaaaah, niinpä taitaa. Mä vaan jossain katsoin että palstan yläreunassa oli se nappi "Uusi viesti *" ja kuvittelin sitä että se tähti tarkoittaa että siellä on uusia viestejä. Kun noihin ei muita suomennoksia ole.

Mun logiikalla noista ei saa tolkkua että näyttääkö ketju mitenkään että ketjussa tosiaan olis uusia viestejä. Vai oonko mä niin punavihervärisokea että noiden vasemman reunan logojen värin pitäis olla erilainen sen mukaan että onko viestejä vai ei? Jotain eri sävyä... kai? Mä oon kyllä luullut että mulla olis normaali värinäkö, mutta ei noista kyllä oikeen osaa sanoa. Okei - vihertävä: uusia viestejä? Vihertävä ja vilisee, uusia viestejä ja paljon?

Mulla on ollut niin pitkä työpäivä että mulla vilisee punaisia tähtiä silmissä... smiley_074 :roll:

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Hmm. Tuolla joka sivun alareunassa on johtolanka:

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.

Saaks tuolta ColorizeItiltä sitten muita "nahkoja" tähän päälle vai pääsisiskös kenties peräti itse värittään ja askartelemaan... :)

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Hower
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hower »

Mutta on täällä käytössä pari uutta pallukkaa mikä on hauskaa! :mrgreen: smiley_074 viini
vai oliko nuo jo ennenmin?
Jukka68
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jukka68 »

Tuo "ensimmäinen lukematon viesti"- jutska on ihan hyvä.
Elikkä parannuksiakin löytyy :-D
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Pekka Huhta kirjoitti:Hmm. Tuolla joka sivun alareunassa on johtolanka:

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.

Saaks tuolta ColorizeItiltä sitten muita "nahkoja" tähän päälle vai pääsisiskös kenties peräti itse värittään ja askartelemaan... :)

Pekka
Jep. Tyylinä pitää käyttää proSilveriä ja toimiva linkki on tässä
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ketsuppitahra
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Ketsuppitahra »

Mä tykkään tästä värimaailmasta ja toiminnallisuuksista :wink:

PAITSI, foorumin etusivulta ei nyt meinaa erottaa että missä osastoissa on uusia viestejä. Muistelen että aiemmin näki selkeästi mille osastolle on kirjoitettu uusia viestejä.

Toi on näppärä toi pieni ikoni, josta pääsee ekaan lukemattomaan viestiin ketjussa. Toki voishan sekin olla silmiinpistävämpi...

Kaikki uusi aiheuttaa aina kauheeta vastarintaa, mutta kyllä kaikkeen tottuu!
lapanen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja lapanen »

Ketsuppitahra kirjoitti:Toi on näppärä toi pieni ikoni, josta pääsee ekaan lukemattomaan viestiin ketjussa. Toki voishan sekin olla silmiinpistävämpi...
Eli Heinzitahra vois olla silmiinpistävämpi :) Mutta aik oik, näin on. Arille kiitos, että haluaa tehdä tästä foorumista käyttäjien näköisen, kiitos Ari!
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Omaa turhaa viestiä ei pysty poistaa?
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Markku&Rintsikka kirjoitti:Omaa turhaa viestiä ei pysty poistaa?
Ei jos siihen on vastattu tai tietty aika kulunut umpeen... Tarkastan saako säädettyä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

lapanen kirjoitti:Saisitko Ari yhden homman helposti muutettua? Eli että viesteissä olevat linkit aukeaisivat uuteen välilehteen, monesti on tarvetta katsoa esim. kuvia toisesta paikasta, eikä ole mukavaa arpoa selaimesta sitä edellistä, rintamamiestalo.fi-sivua. Eli siten niin kuin ole edellisessäkin verisiossa. Veikkaan, että aika moni haluaisi em. ominaisuuden takaisin. Kiitos!
http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=5&t=5631

Tutkinnan alla on suurempi muokkaus joka avaisi aina linkin uuteen ikkunaan riippumatta miten linkin laittaja on linkittänyt.
HillyMan
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja HillyMan »

Windows Vistassa on muuten kiva pikku ominaisuus, pitää ctrl nappia pohjassa kun klikkaa linkkiä niin aukeaa uuteen välilehteen ja esimerkiksi joku haulla haetut lista ei katoa ja tarvitse hakea uudelleen tai pakittaa taakseppäin.
"Hyvä tuppaa tuleen vaikka keskinkertasta yrittää "
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

... ja IE7 sekä Firefox 3 avaa hiiren oikealla ihan mihin vaan, oli sitten linkitetty miten vaan :wink:
Mutta tosiaan aika raa'alla koodin puukottamisella asiaan saa muutoksia, mutta tässä on nyt vikalistalla muutakin ( ja nuo T-paita laatikotkin on tiellä koko ajan :wink: ).
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Ari kirjoitti:, mutta tässä on nyt vikalistalla muutakin ( ja nuo T-paita laatikotkin on tiellä koko ajan :wink: ).
Vinkkivinkki... :-) :-D :lol:
Piti kokeilla kuinka lainaus onnistuu.
kkk
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kkk »

selkeä Haku linkki olisi hyvä näkyä joka sivulla, ettei tarvi aina mennä pääsivulle, ja sitä käytettäisiin enemmän :idea:
Vastaa Viestiin