Kipsilevyn maalaus / tapetointi

Maalaus ja varsinkin maalit jakavat mielipiteitä ja ansaitsevat oman osion
Vastaa Viestiin
puni
Jäsen
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: La Marras 01, 2008 12:31
Paikkakunta: Vantaa

Kipsilevyn maalaus / tapetointi

Viesti Kirjoittaja puni »

Makuuhuoneen seiniä olisi tarkoitus maalailla ja tapetoida. Kipsilevyseinistä löytyy tällähetkellä yhdistelmä kipsilevy->maali->seinän alaosa lasikuitutapettia ja yläosa jotain paperitapettia.

Vanhoja tapetteja otettiin irti ja lähtivätkin suht siististi, pohjalle jäi tapetista ohut paperikerros joka vielä on poistamatta/tasoittamatta ja lasikuitutapetistä vähän ronskimpaa jälkeä joka myöskin on vielä käsittelemättä. Yhdeltä seinältä kuitenkin irtosi "koko setti" pohjamaalia myöten eli nyt siinä on näkyvillä kipsilevyn pahvipinta. Voiko tuolle pahvipinnalle suoraan tapetoida tai maalata (riippuen kumpaa emäntä tahtoo :cool: ) vai pitääkö laittaa jotain pohjustetta?


kyseleepi
puni
pikkumiäs
Jäsen
Jäsen
Viestit: 511
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 10:24
Paikkakunta: Pori

Re: Kipsilevyn maalaus / tapetointi

Viesti Kirjoittaja pikkumiäs »

Pohjamaalaa levyt aina ennen tapetointia.
Varmaa on, että totuuden puhuja paljastuu aina.
Vastaa Viestiin