Vanhoja tapetteja otettiin irti ja lähtivätkin suht siististi, pohjalle jäi tapetista ohut paperikerros joka vielä on poistamatta/tasoittamatta ja lasikuitutapetistä vähän ronskimpaa jälkeä joka myöskin on vielä käsittelemättä. Yhdeltä seinältä kuitenkin irtosi "koko setti" pohjamaalia myöten eli nyt siinä on näkyvillä kipsilevyn pahvipinta. Voiko tuolle pahvipinnalle suoraan tapetoida tai maalata (riippuen kumpaa emäntä tahtoo
kyseleepi
puni

