Nelosnelosen panelointi

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
Putkimiess

Nelosnelosen panelointi

Viesti Kirjoittaja Putkimiess »

Kuistin kannatinpylväät on tehty kahdesta kakkosnelosesta. Tarkoitus on kaunistaa ne ympäriinsä sopivalla paneelilla. Aikaisempi oli paksuudeltaan noin 10mm ja kevyesti uritettu mutta sileäkin kelpaisi. Vaan ei oikein meinaa löytyä? Käyttökohde ei voi olla niin ainutlaatuinen etteikö tähän jotain rimaa löytyisi valmiina :-D Vaan mistä? Illan googlauksella en oikein löytänyt mitään sopivaa :?
Viimeksi muokannut Putkimiess, Ma Elo 25, 2014 22:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jutee
Jäsen
Jäsen

Re: Nelosnelosen panelointi

Viesti Kirjoittaja jutee »

Mä oon tääl noita tolppia verhoillut tuommosella bauhausin tarjous mäntyliimapuulevyllä, kulmaa vähä höylällä tai hiomapaperilla ja pintaan lakka tai petsi tms.. Tullut ainakin sen verran tukevia että kestää enemmänkin nojata :)
Herwanni
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Herwanni »

minä kiertäisin hienosahatulla laudalla...nurkat jiiriin ja keskelle koristerima...pystyyn siis molemmat...
warixenjalka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja warixenjalka »

Meillä tehtiin muutaman pilarin ympärys sormipaneelilla.
- Puolihullu varttisavolainen -
Putkimiess

Viesti Kirjoittaja Putkimiess »

Tai toisaalta, todettiin tuossa illalla että käy tuohon sellainen paksumpikin paneeli, tulee vähän jylhemmät pylväät :lol:
Jarppi78
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jarppi78 »

Mulla on 150mm x 150mm tolpat ja on "paneloitu" 21mm vahvalla 120mm korkeella STV paneelilla joka siis vaakatasossa kuten koko talonkin panelointi :) Melkoista näpertämistä oli, en tiiä onko se nyt niin kaunis mutta en nyt ole poiskaan alkanut repimään
Vastaa Viestiin