Hei,
Onko suositeltavaa maalata kellarin seinät hengittävällä (silikaatti esim) maalilla, vaikka Fuktisolit asennettu seiniä vasten salaojaremontin yhteydessä - vai voiko käyttää myös muita maaleja?
Fuktisolit asennettu,nyt kellarin seinien sisämaalaus
-
30luvunhirsitalo
- Jäsen

- Viestit: 121
- Liittynyt: To Maalis 05, 2015 22:37
- Paikkakunta: Tampere
- lmfmis
- Jäsen

- Viestit: 3553
- Liittynyt: Pe Huhti 17, 2009 10:49
- Paikkakunta: Espoo
- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Fuktisolit asennettu,nyt kellarin seinien sisämaalaus
Kyllä se kosteus nousee edelleen maata vasten olevista rakenteista...kuten anturat. Eli hengittävää kannattaa laittaa.
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430