Galleriasta
- Vaahterarinne
- Jäsen

Galleriasta
Pitäisikö sen toimia jo vai? Ei anna kirjautua sisälle..
Re: Galleriasta
Onko myös niin, että galleriaan on eri tunnukset ja salasanat kuin forumille?
TheJonssi
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kaikki korjataan, nekin mitkä ei vielä ole rikki
Galleria ei toimi vielä. Tarkoitus on että sinne kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin foorumiin, kuten aiemminkin. kaikki kuvat ja kommentit on tallella, mutta integrointi foorumiin ei ole toistaiseksi onnistunut. Integrointiin on useitakin tapoja, mutta ajan puute nyt hiukan hidastaa tätä asiaa. Malttia.
--------------------------------------------------------------------------------------------
- Vaahterarinne
- Jäsen

Kiitos tiedosta, jäädään odottelemaan 
kuvista, yleisesti (Re: Galleriasta)
Moi! Eikö keskustelun lomaan voi ollenkaan lisätä kuvia? Olen viikon varrella yrittänyt, ei ole onnistunut entiseen tapaan. Tai ehkä ne on kaikki olleet jotain ihme kopiosuojattuja kuvia ja minä olen paatunut roisto... mutta ei kyllä ole onnistunut yksikään. Miten on? En nyt tarkoita galleriaa.
pelkka
pelkka
Re: kuvista, yleisesti (Re: Galleriasta)
Olen saanut lisättyä kuvia, mutta lisään ne yleensä omalle palvelimelle ja vain linkitän tänne, ilmeisesti yrität lisätä kuvan foorumille suoraan? Kokeilin taannoin tuota ja ei homma onnistunut, sitä en tiedä oliko kuva liian iso vai ontuuko softa viimekertaisen häiriön jäljiltä.pelkka kirjoitti:Moi! Eikö keskustelun lomaan voi ollenkaan lisätä kuvia? Olen viikon varrella yrittänyt, ei ole onnistunut entiseen tapaan. Tai ehkä ne on kaikki olleet jotain ihme kopiosuojattuja kuvia ja minä olen paatunut roisto... mutta ei kyllä ole onnistunut yksikään. Miten on? En nyt tarkoita galleriaa.
pelkka
http://www.rintamamiestalo.fi/faq.php#f33
Maksimi tiedoston (kuvan) koko: 50 KB , joka riittää kuvan esittämiseen, mutta ei täytä foorumille varattua tilaa.
Kuvien pienentämisestä http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=1&t=148
Maksimi tiedoston (kuvan) koko: 50 KB , joka riittää kuvan esittämiseen, mutta ei täytä foorumille varattua tilaa.
Kuvien pienentämisestä http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=1&t=148
--------------------------------------------------------------------------------------------
Minä ja muutamat muutkin ovat saaneet lisättyä kuvia suoraan keskusteluun, tekstin lomaan.
Itse en jostain syystä pääse kirjautumaan galleriaan. En tosin ole selvittänyt, vaatiiko se erillisen kirjautumisen, mutta ainakaan samoilla tunnuksilla en pääse sinne, mitä käytän tänne kirjoittaessani.
Itse en jostain syystä pääse kirjautumaan galleriaan. En tosin ole selvittänyt, vaatiiko se erillisen kirjautumisen, mutta ainakaan samoilla tunnuksilla en pääse sinne, mitä käytän tänne kirjoittaessani.
TheJonssi
Tiedoksi.
Foorumin linkitys galleriaan ei toimi vielä. Tarkoitus on ottaa vanha galleria sellaisenaan käyttöön tämän uudenkin foorumin (phpBB3) kanssa. Tarkoitus että kun henkilö on kirjautuneena foorumille, pääsee hän suoraan galleriaankin.
Galleria jokanyt on tilapäisesti käytössä vaatii kirjautumisen. Huom! Nyt kläytössä oleva galleria poistunee, kun vanha saadaan näkyviin.
Ongelmana on tosiaan linkitys, jota en ole saanut toimimaan. Jos jollakulla on tietoa asiasta, eli miten saadaan linkitys toimimaan, niin meiliä tulemaan. Kiitos.
Foorumin linkitys galleriaan ei toimi vielä. Tarkoitus on ottaa vanha galleria sellaisenaan käyttöön tämän uudenkin foorumin (phpBB3) kanssa. Tarkoitus että kun henkilö on kirjautuneena foorumille, pääsee hän suoraan galleriaankin.
Galleria jokanyt on tilapäisesti käytössä vaatii kirjautumisen. Huom! Nyt kläytössä oleva galleria poistunee, kun vanha saadaan näkyviin.
Ongelmana on tosiaan linkitys, jota en ole saanut toimimaan. Jos jollakulla on tietoa asiasta, eli miten saadaan linkitys toimimaan, niin meiliä tulemaan. Kiitos.