Galleriasta

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Vastaa Viestiin
Vaahterarinne
Jäsen
Jäsen

Galleriasta

Viesti Kirjoittaja Vaahterarinne »

Pitäisikö sen toimia jo vai? Ei anna kirjautua sisälle..
Jonssi
Jäsen
Jäsen

Re: Galleriasta

Viesti Kirjoittaja Jonssi »

Onko myös niin, että galleriaan on eri tunnukset ja salasanat kuin forumille?
TheJonssi
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kaikki korjataan, nekin mitkä ei vielä ole rikki
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Galleria ei toimi vielä. Tarkoitus on että sinne kirjaudutaan samoilla tunnuksilla kuin foorumiin, kuten aiemminkin. kaikki kuvat ja kommentit on tallella, mutta integrointi foorumiin ei ole toistaiseksi onnistunut. Integrointiin on useitakin tapoja, mutta ajan puute nyt hiukan hidastaa tätä asiaa. Malttia.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vaahterarinne
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Vaahterarinne »

Kiitos tiedosta, jäädään odottelemaan :-D
pelkka
Jäsen
Jäsen

kuvista, yleisesti (Re: Galleriasta)

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Moi! Eikö keskustelun lomaan voi ollenkaan lisätä kuvia? Olen viikon varrella yrittänyt, ei ole onnistunut entiseen tapaan. Tai ehkä ne on kaikki olleet jotain ihme kopiosuojattuja kuvia ja minä olen paatunut roisto... mutta ei kyllä ole onnistunut yksikään. Miten on? En nyt tarkoita galleriaa.

pelkka
jtbo
Jäsen
Jäsen

Re: kuvista, yleisesti (Re: Galleriasta)

Viesti Kirjoittaja jtbo »

pelkka kirjoitti:Moi! Eikö keskustelun lomaan voi ollenkaan lisätä kuvia? Olen viikon varrella yrittänyt, ei ole onnistunut entiseen tapaan. Tai ehkä ne on kaikki olleet jotain ihme kopiosuojattuja kuvia ja minä olen paatunut roisto... mutta ei kyllä ole onnistunut yksikään. Miten on? En nyt tarkoita galleriaa.

pelkka
Olen saanut lisättyä kuvia, mutta lisään ne yleensä omalle palvelimelle ja vain linkitän tänne, ilmeisesti yrität lisätä kuvan foorumille suoraan? Kokeilin taannoin tuota ja ei homma onnistunut, sitä en tiedä oliko kuva liian iso vai ontuuko softa viimekertaisen häiriön jäljiltä.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

http://www.rintamamiestalo.fi/faq.php#f33

Maksimi tiedoston (kuvan) koko: 50 KB , joka riittää kuvan esittämiseen, mutta ei täytä foorumille varattua tilaa.

Kuvien pienentämisestä http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=1&t=148
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jonssi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jonssi »

Minä ja muutamat muutkin ovat saaneet lisättyä kuvia suoraan keskusteluun, tekstin lomaan.

Itse en jostain syystä pääse kirjautumaan galleriaan. En tosin ole selvittänyt, vaatiiko se erillisen kirjautumisen, mutta ainakaan samoilla tunnuksilla en pääse sinne, mitä käytän tänne kirjoittaessani.
TheJonssi
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kaikki korjataan, nekin mitkä ei vielä ole rikki
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Tiedoksi.

Foorumin linkitys galleriaan ei toimi vielä. Tarkoitus on ottaa vanha galleria sellaisenaan käyttöön tämän uudenkin foorumin (phpBB3) kanssa. Tarkoitus että kun henkilö on kirjautuneena foorumille, pääsee hän suoraan galleriaankin.

Galleria jokanyt on tilapäisesti käytössä vaatii kirjautumisen. Huom! Nyt kläytössä oleva galleria poistunee, kun vanha saadaan näkyviin.

Ongelmana on tosiaan linkitys, jota en ole saanut toimimaan. Jos jollakulla on tietoa asiasta, eli miten saadaan linkitys toimimaan, niin meiliä tulemaan. Kiitos.
Vastaa Viestiin