Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja edamski
Su Joulu 14, 2025 20:58
Keskustelualue: Remontointi yleisesti
Aihe: Ulkoverhous, rakorima, saumarima. Pontilla tai T-mallisena
Vastaukset: 1
Luettu: 3241

Ulkoverhous, rakorima, saumarima. Pontilla tai T-mallisena

Suunnittelen ulkoverhouksen uusimista 1950-luvulla rakennettuun rintamamiestalooni. Täällä Nokialla on aikoinaan jonkin verran käytetty rintamamiestalojen rakorimaverhouksessa pontattua tavaraa. Kuulemma kutsuivat sitä "Nokia-pontiksi". Rimassa on urospontit ja laudoissa on naaraspontit. Molemmilla n ...
Kirjoittaja edamski
Su Huhti 12, 2015 14:10
Keskustelualue: Hankintavinkit
Aihe: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
Vastaukset: 2
Luettu: 4832

Re: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?

Kiitos vinkistä. Tuo VirrVarr White on aika identtistä kuvioltaan. Tilasin sieltä mallipalan.
Kirjoittaja edamski
La Huhti 11, 2015 22:03
Keskustelualue: Hankintavinkit
Aihe: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
Vastaukset: 2
Luettu: 4832

Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?

Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä (ns. "iki-levyä")? Tarvitsen vanhoihin, kunnostettuihin keittiönkalusteisiin. Yhden ainoan mallin olen löytänyt joka muistuttaa sellaista, mutta se oli jotain 35 paksua lastulevyä jossa sitten tuo "iki"-pinta. En mä nyt niin paksua pöytälevyä halua laitta ...