Haku löysi 3 tulosta
- Su Joulu 14, 2025 20:58
- Keskustelualue: Remontointi yleisesti
- Aihe: Ulkoverhous, rakorima, saumarima. Pontilla tai T-mallisena
- Vastaukset: 1
- Luettu: 3241
Ulkoverhous, rakorima, saumarima. Pontilla tai T-mallisena
Suunnittelen ulkoverhouksen uusimista 1950-luvulla rakennettuun rintamamiestalooni. Täällä Nokialla on aikoinaan jonkin verran käytetty rintamamiestalojen rakorimaverhouksessa pontattua tavaraa. Kuulemma kutsuivat sitä "Nokia-pontiksi". Rimassa on urospontit ja laudoissa on naaraspontit. Molemmilla n ...
- Su Huhti 12, 2015 14:10
- Keskustelualue: Hankintavinkit
- Aihe: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 4832
Re: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
Kiitos vinkistä. Tuo VirrVarr White on aika identtistä kuvioltaan. Tilasin sieltä mallipalan.
- La Huhti 11, 2015 22:03
- Keskustelualue: Hankintavinkit
- Aihe: Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 4832
Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä?
Mistä saa 50–60 -luvun tyylistä työpöytälevyä (ns. "iki-levyä")? Tarvitsen vanhoihin, kunnostettuihin keittiönkalusteisiin. Yhden ainoan mallin olen löytänyt joka muistuttaa sellaista, mutta se oli jotain 35 paksua lastulevyä jossa sitten tuo "iki"-pinta. En mä nyt niin paksua pöytälevyä halua laitta ...