Remontointiosuutta voisi jakaa alueittain: Kylppäri&WC , Lattiat, Seinät, Keittiö..
Ehkä myös lämmitys ja muu sähkö & vesiasiat olisi syytä jakaa vai voikosiko pääotsakkeille tehdä alaotsakkeita?
esim *TÄHÄN* tyylin
Haku löysi 2 tulosta
- Ke Tammi 16, 2008 13:49
- Keskustelualue: Ylläpidon tiedotteet
- Aihe: Halutaanko rakennetta muuttaa? Ehdotuksia?
- Vastaukset: 15
- Luettu: 26287
- Ma Tammi 14, 2008 22:47
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Öljytäytteisiä sähköpattereita?
- Vastaukset: 10
- Luettu: 5413
