Haku löysi 3 tulosta
- Ke Huhti 21, 2010 12:44
- Keskustelualue: Hankintavinkit
- Aihe: Alle 2m korkeaa katollista suihkukaappia?
- Vastaukset: 8
- Luettu: 6959
Re: Alle 2m korkeaa katollista suihkukaappia?
Ottakaas huomioon, että jos kaappi on olle 2m korkea, niin miten sinne mahdutte seisomaan. Se allaskin siellä alhaalla vie jo jonkin verran korkeutta. Itselläkin oli suunnitelmissa laittaa kaappi kellariin, mutta se kaatui juuri siihen ettei kaapissa olisi mahtunut seisomaan. Siispä keskikerroksen wc ...
- Ti Maalis 31, 2009 20:38
- Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
- Aihe: Mielipiteitä SPU-eristeiden kanavaratkaisusta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1902
Mielipiteitä SPU-eristeiden kanavaratkaisusta
Kyselisin että mitä mieltä lukijat täällä ovat SPU-eristeiden kanavaratkaisusta. Siinähän betoniseinien alaosaan tehdään kotelo jonka tarkoituksena on kuivattaa seinään kapilaarisesti nouseva kosteus pois. Ajattelin vaan kun on jo tullut vuosia sitten tehtyä tuo ulkopuoli sokkelista patolevyllä ja st ...
- To Elo 28, 2008 14:42
- Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
- Aihe: Lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1146
Lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä
Osaako joku sanoa miten tapahtuu lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä lämminvesivaraajaan (JÄSPI 300l.) Kytketäänkö se varolaiteryhmän ylä- vai alapuolelle?