Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja jouni sarin
Ke Huhti 21, 2010 12:44
Keskustelualue: Hankintavinkit
Aihe: Alle 2m korkeaa katollista suihkukaappia?
Vastaukset: 8
Luettu: 6959

Re: Alle 2m korkeaa katollista suihkukaappia?

Ottakaas huomioon, että jos kaappi on olle 2m korkea, niin miten sinne mahdutte seisomaan. Se allaskin siellä alhaalla vie jo jonkin verran korkeutta. Itselläkin oli suunnitelmissa laittaa kaappi kellariin, mutta se kaatui juuri siihen ettei kaapissa olisi mahtunut seisomaan. Siispä keskikerroksen wc ...
Kirjoittaja jouni sarin
Ti Maalis 31, 2009 20:38
Keskustelualue: Kellari ja sokkeli
Aihe: Mielipiteitä SPU-eristeiden kanavaratkaisusta
Vastaukset: 2
Luettu: 1902

Mielipiteitä SPU-eristeiden kanavaratkaisusta

Kyselisin että mitä mieltä lukijat täällä ovat SPU-eristeiden kanavaratkaisusta. Siinähän betoniseinien alaosaan tehdään kotelo jonka tarkoituksena on kuivattaa seinään kapilaarisesti nouseva kosteus pois. Ajattelin vaan kun on jo tullut vuosia sitten tehtyä tuo ulkopuoli sokkelista patolevyllä ja st ...
Kirjoittaja jouni sarin
To Elo 28, 2008 14:42
Keskustelualue: Lämmitys, ilmanvaihto, putket ja sähkö
Aihe: Lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä
Vastaukset: 1
Luettu: 1146

Lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä

Osaako joku sanoa miten tapahtuu lämpöpumpun lämmönvaihtimen kytkentä lämminvesivaraajaan (JÄSPI 300l.) Kytketäänkö se varolaiteryhmän ylä- vai alapuolelle?