Mistä edullisia akkutyökaluja?

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Vastaa Viestiin
zzz
Jäsen
Jäsen

Mistä edullisia akkutyökaluja?

Viesti Kirjoittaja zzz »

Olettekos tilanneet Euroopasta (USA:sta) esimerkiksi Makitan työkaluja?
K-raudassa hinta oli sen verran karvainen, että rupesi netin mahdollisuudet kiinnostamaan.
Olisiko jollakin linkkejä verkkokauppoihin? Tietysti jos Suomesta jostakin halvalla saa nekin linkit kiinnostaa.

Entäs kokemuksia? Mieluusti tilaisin paikasta jossa homma toimii :-)
USAsta tilatessa tietysti pitää muistaa laturin väärä jännite eli joutuu ostamaan täältä laturin erikseen + toimituksen ALV:t ja tulli.
jasber
Jäsen
Jäsen

Re: Mistä edullisia akkutyökaluja?

Viesti Kirjoittaja jasber »

Itse tilasin oman akkuporakoneeni osoitteesta http://www.powertoolworld.co.uk/ ja täytyy sanoa että homma toimi moitteettomasti. Kyselyyni vastattiin melko nopeasti ja kuriirifirma toimitti normiajassa, ei salamana mutta kohtuudella.

Hintaetuakin tuli Hitachin akkuporakoneelle noin 30-40% Suomen hinnoista. Täytyy vaan muistaa että pistoke on mallia UK, eli kolmitappinen kolho. Itsellä oli adapteri varastossa, mutta noin päin muuntavia adaptereita ei tahdo Suomesta löytyä (tai näin luulen, en ole katsellut). Toki netistähän niitäkin saa.
Hippula07
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Hippula07 »

jasber kirjoitti:Itse tilasin oman akkuporakoneeni osoitteesta http://www.powertoolworld.co.uk/ ja täytyy sanoa että homma toimi moitteettomasti. Kyselyyni vastattiin melko nopeasti ja kuriirifirma toimitti normiajassa, ei salamana mutta kohtuudella.

Hintaetuakin tuli Hitachin akkuporakoneelle noin 30-40% Suomen hinnoista. Täytyy vaan muistaa että pistoke on mallia UK, eli kolmitappinen kolho. Itsellä oli adapteri varastossa, mutta noin päin muuntavia adaptereita ei tahdo Suomesta löytyä (tai näin luulen, en ole katsellut). Toki netistähän niitäkin saa.
Itse ostin yläjyrsimen osoitteesta www.axminster.co.uk. Pistokkee heivasin mäkeen ja laitoin kotimaisen mallin tilalle. Helpompi kuin kikkailla adapterien kanssa.

- Antti
Cardan
Jäsen
Jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cardan »

Mielestäni löysin netistä saman Makitan akkukonepaketin alle 400,- mikä K-raudassa maksaa 790,-
En kyllä ole ostanut sitä...vielä.
rak46
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja rak46 »

zzz kirjoitti:Olettekos tilanneet Euroopasta (USA:sta) esimerkiksi Makitan työkaluja?
K-raudassa hinta oli sen verran karvainen, että rupesi netin mahdollisuudet kiinnostamaan.
Olisiko jollakin linkkejä verkkokauppoihin? Tietysti jos Suomesta jostakin halvalla saa nekin linkit kiinnostaa.

Entäs kokemuksia? Mieluusti tilaisin paikasta jossa homma toimii :-)
USAsta tilatessa tietysti pitää muistaa laturin väärä jännite eli joutuu ostamaan täältä laturin erikseen + toimituksen ALV:t ja tulli.
Laturi maksaa sitten maltaita, eli jos sen joudut täältä ostamaan erikseen.
Kannatta kysellä jos tuntee jonkun rakennusalan yrittäjän niin heillä on alennukset aika hyvin kohdillaan.
Vastaa Viestiin