Kylpyhuoneen lattiarakenteesta..

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Kartanomaa
Jäsen
Jäsen

Re: Kylpyhuoneen lattiarakenteesta..

Viesti Kirjoittaja Kartanomaa »

Kiitos vastauksista ja kommenteista :-)

Tuota kylpyhuonetta en muuten ole rakentamassa talon hirsiosaan vaan puruseinäosaan.
Meidän tilanteemme on vaan hiukan hankala, sillä meillä ei tällä hetkellä ole omaa peseytymismahdollisuutta, sillä ulkosaunan putket ovat jäissä. Suihkussa kyllä pystymme sukulaisilla ja tuttavilla käymään, muttei tekisi sitä mielellään pitkään :mad:

Työkalut pysyvät kyllä käsissä ja osaavia tekijöitäkin löytyy. Tänne tultiin sen takia kyselemään, jotta saisi varmuutta tuleviin rakenteisiin ja eri vaihtoehtoihin annetuilla tiedoilla, sillä luulisi täällä ihmisillä kokemusta olevan.
Itsellä ei vaan ole varaa asua talossa vuotta ja lueskella kirjoja rakentamisesta, vaan työ olisi aloitettava pian....
pelkka
Jäsen
Jäsen

Re: Kylpyhuoneen lattiarakenteesta..

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Kiitos tarkennuksesta, olin lukenut huolimattomasti tuon hirsitalo / puruseinäviestin. Ne saunan putket kyllä ehtii kevät sulattaa ennenkuin teillä on kylppäri käyttökunnossa, mutta jos koette että aikaa ei ole, niin ei kai teillä sitten ole muuta mahdollisuutta kuin vain jatkaa kyselyitä.

Mä luen tätä keskustelua kiinnostuneena siksi koska itelläkin on märkätilan remontti edessä jossain lähitulevaisuudessa (vuosi, pari?). Sitä ennen täytyy opiskella asiaa ja haalia tarvikkeita kasaan (sekä lahjoa jo ennakkoon niitä jotka todennäköisesti joutuvat hommassa jeesaamaan, koska en kuitenkaan osaa kaikkea itse).

pelkka
Vastaa Viestiin