Todellisuus onki sit aina jotai ihan muuta, ku noi laskelmat ja mietelmät. Mutta se, että antaako sen todellisuuden olla sit jotain, joka ahdistaa, on ihan jokaisen itse valittavana.
Enpä tietäs, mitä minun elämäni olisi, jos en olis tota talon rotiskaa ostanut. Enkä sitä sano pahalla. Röttelö mikä röttelö, mutta minulle tärkeä.
Niin, ehkä tässä on tullut tosiaan laitettua omaakin elämäänsä totaaliremonttiin samalla. Mitkä on ne oikeat arvot elämässä, mikä on oikeesti tärkeetä?
Joo, ei se enää haittaa, etten voikaa ostaa niitä "hienoja kenkiä" kaupasta. Nyt ostetaa tärkeempiä asioita. Vasaroita ym remontti tarvikkeita
Ja mitäpä noista ulkomaanmatkoista. Onha niitä tullu tehtyy ennen ku alko velalliseks.
Ai joulu vai? No, nyt koristeltii pihaa vähä. Siin ne saapi sit ne koristeet olla vaik ens jouluun asti. Omapaha on piha
Kaikilla asioilla on siis puolensa. Kunhan vain muistaa löytää sen itselleen sopivan puolen.
Muuta ku tsemppiä! Ja iloista asennetta. Kyl ne asiat ain jotenki suttaantuu ku kovasti siihe uskoo!