Projektisi Google Earthissa
Re: Projektisi Google Earthissa
Kun tekee vaan remppaa ja antaa "puutarhan" rehottaa, niin eipä googlenkaan kautta paljoa pääse talosta näkemään.
Tai kun asuu tarpeeksi korvessa (tai muuten vaan mielenkiinnottomassa paikassa), niin Google joutuu ilmoittamaan että valitettavasti valitsemallani tarkennustasolla ei ole saatavissa kuvia. Snif, yhyy: täytyy tyytyä omiin otoksiin. Tai laukaista oma satelliitti.
Taisit kuvailla juuri meidän pihan. Vaimon ensimmäinen kommentti googlen kuvasta "rytöläjät pihalla"Pekka Huhta kirjoitti: Jos jonkun pihalla näyttää olevan reilusti kaikkea rosvottavaa roinaa, niin sitä on todennäköisesti ympäri vuoden, vaikka roina ei oliskaan samaa mitä kuvassa. Ne jotka pitää kamojaan levällään tekee sitä aina, vain kama vaihtuu ja yllättävän usein semmoisella hyvällä romupihalla se ei edes juuri vaihdu
Tanakkaa asiaa Pekalta taas ja samoilla linjoilla. Itse olen Googlea ylipäätän boikotoinut jo jonkin, josta "avauduin" enemmän tuolla toisessa ketjussa http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=3&t=10772.
-----------------------------------------------
Parasta työtä on tekemätön työ!
T. Tietoteknikko
Parasta työtä on tekemätön työ!
T. Tietoteknikko
No nii-in! Täällä muut valittelevat talonsa löytymistä palvelusta; minä olen aidosti loukkaantunut, ettei meidän söpö mökkimme ole päässyt mukaanpelkka kirjoitti:Tai kun asuu tarpeeksi korvessa (tai muuten vaan mielenkiinnottomassa paikassa), niin Google joutuu ilmoittamaan että valitettavasti valitsemallani tarkennustasolla ei ole saatavissa kuvia.
Eipä ole pelkoa että näkis meidän mökin kävin huvikseen kattoo niin taitaa olla suomen päällä ainut pilvi joka peittää näkyväisyyden 
-
tyy
- Jäsen

- Kotisivu: www.tyyn.vuodatus.net
Eipä näkynyt minun torppa ei... =)
Tuota palvelua olen kyllä käyttänyt joitakin kertoja kun ulkomaille olen ollut lähdössä, niin katsellut hieman maamerkkejä.
Tuota palvelua olen kyllä käyttänyt joitakin kertoja kun ulkomaille olen ollut lähdössä, niin katsellut hieman maamerkkejä.
Ei ne pilvet tuohon streetviewiin vaikuta, kun nehän on kameralla otettuja kuvia maanpinnantasalta.timle70 kirjoitti:Eipä ole pelkoa että näkis meidän mökin kävin huvikseen kattoo niin taitaa olla suomen päällä ainut pilvi joka peittää näkyväisyyden
(paitsi jos sitä "pilvee" on niin paljon että mökki hävii näkyvistä...)jtbo kirjoitti:Ei ne pilvet tuohon streetviewiin vaikuta, kun nehän on kameralla otettuja kuvia maanpinnantasalta.
No joo, jos se pilvi kasvaa maasta ylöspäin, kuten joskus tapaa tekemään, niin silloin kieltämättä on aika heikohko näkyvyys ihan maanpinnallakin, autoilu varsinkin on mielenkiintoista "pilvessä"pelkka kirjoitti:(paitsi jos sitä "pilvee" on niin paljon että mökki hävii näkyvistä...)jtbo kirjoitti:Ei ne pilvet tuohon streetviewiin vaikuta, kun nehän on kameralla otettuja kuvia maanpinnantasalta.
Luulin että haja-asutusaluetta ei olisi kuvattu, mutta näköjään on. Naapuri on meidän pellolla tuossa kuvassa, joka on meidän talon kohdalla. Muistan itse tilanteen, meille kämpän myyynyt on tarkistamassa aukossa istuttamiaan kuusentaimia ja me jutellaan aukossa ja naapuri tuli myös juttusille. Eipä tullut kiinnitettyä huomiota tuohon kuvausautoon silloin.
jtbo kirjoitti:Ei ne pilvet tuohon streetviewiin vaikuta, kun nehän on kameralla otettuja kuvia maanpinnantasalta.timle70 kirjoitti:Eipä ole pelkoa että näkis meidän mökin kävin huvikseen kattoo niin taitaa olla suomen päällä ainut pilvi joka peittää näkyväisyyden
Ei se ollutkaan pilvi vaan mulla oli sauna lämpeemässä
Koitittehan pelkka ja muut jotka ette löytäneet tönöänne silleen, et zoomaat vaan niin kauan ettei "valitettavasti valitsemallani tarkennustasolla ei ole saatavissa kuvia" ja sit raahaat sen ukkelin siitä "zoomaus vivun" päältä sinne kartalle (hienosti selitetty :) ), jo rupee löytyyn katunäkymää. Ite en meinannu aluks hoksata sitäpelkka kirjoitti:Tai kun asuu tarpeeksi korvessa (tai muuten vaan mielenkiinnottomassa paikassa), niin Google joutuu ilmoittamaan että valitettavasti valitsemallani tarkennustasolla ei ole saatavissa kuvia. Snif, yhyy: täytyy tyytyä omiin otoksiin. Tai laukaista oma satelliitti.
Rintsikka 1946
Joo, kokeiltu on: ei uskaltanu ukkeli lähteä tänne mutkaisille hiekkateille. Hannari.
- Villa Emilia
- Jäsen

Voe pahkeinen vieköön. Kylläpä oli edustava kuvatus talosta Street Viewssä. Edellisyksyisen salaojaremontin jäljiltä piha kuin eteläistä Beiruttia. Kyllä siinä työkaverit ilkkuvat ja nauroivat.
Kyllä taas köyhää koetellaan.
Kyllä taas köyhää koetellaan.
Meilläkin näkyy remontti juomat rappusilla (ihan alkoholittomat tosin) kun oli tuo alakerta remontti lattian purku vaiheessa juuri tuolloin. Ja muutenkin piha on juuri odottelemassa kaivin konetta eli myllätty jo etukäteen puhelimin piuha näkyviin yms