Myyjän vastuu??

Jokaiselta rintamamiestalon omistajalta on varmasti monesti kysytty: "Löytyikö yllätyksiä". Vanhat talot saattavat joskus todellakin kätkeä sisäänsä niin iloisia kuin surullisiakin yllätyksiä. Remontoidessa niihin sitten törmää.
pelkka
Jäsen
Jäsen

Re: Myyjän vastuu??

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Mä muistan Vihdissä nyt 12 vuotta asuneena että asiasta olisi puhuttu kahdeksisen vuotta. Ainakin täällä on paikallislehdet innolla pitäneet aihetta esillä vaikkei sitä asiaa aina olisikaan kauheasti ollut... samat reittikartat kuvineen on nähty mooooneen kertaan.

Noi ovat riskejä silloin kun hankkii kiinteistöä sellaiselta seudulta jossa ei ole tuttavia tai sukulaisia, joilta kysellä tietyn alueen maankäyttösuunnitelmista - sillä tavalliselta kadunmieheltä saa usein selvemmän vastauksen kuin virkamieheltä. Silloin parasta olisi visiteerata (teidän kohdaltanne on jo myöhäistä) kaavoittajan luona henkilökohtaisesti ja ajan kanssa, ja sen jälkeen mennä paikalliseen Esson baariin juttelemaan ukkojen ja taksikuskien kanssa. Täällä Vihdissä on ainakin sellainen paikka - parikin - josta tietoa saa.

Anekdootin paikka. Duunikaveri sisko oli aikoinaan ostamassa ekaa omakotitaloaan. Sopiva löytyikin, hyvien liikenneyhteyksien äärellä ja hintakin oli alhainen. Sisarusten faija kannusti jälkikasvua visiteeraamaan kaavoittajan luona ennen kaupantekoa mutta innokas ostaja vänkäsi vastaan, talo kun oli niiiiiin ihana. Tätä jatkui jonkin aikaa, ja lopulta faija itse marssi Vantaan kaavoitustoimeen ottamaan asioista selvää. Kävi ilmi että naapuriin oli suunnitteilla Vantaan vankila. Talokauppa ei toteutunut, ja mukava talo löytyi jonkin ajan kuluttua toisaalta.

pelkka

p.s. ai ne paikat? Nummelan ABC (ukot) ja Myllylammen Neste (taksikuskit).
Kauppis
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://palaios.com
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kauppis »

mikä vika vankilassa naapurina? Ei ne karkaajat siihen nurkille ihan helpolla jää notkumaan.
isompi leka tänne!
MELLAOJA
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja MELLAOJA »

Joo kyl mäkin vankilan naapuriksi huolisin kunhan pysyisivät omalla tontillaan eikä tuppais sitä meitin tiluksille, saati talon päälle..
no nyt käyrä on alkanut jo hieman laskea kun ei tohon mitään selkoa tunnu saavan ja mitä yksi ihminen asialle voi!
pelkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Mä luulen että k.o. ostajan mielestä ajatus vankilasta naapurina ei ollut trendikäs.
tessu

Viesti Kirjoittaja tessu »

Jokos menee rata olohuoneen poikki? ÄLÄ välitä itse asun tulevan logistiikka alueen vastapuolella ja meidän pellon poikki suunnitellaan tietä tuonne keskukseen on juna asemaa ja parkkipaikkaa ym suunnitteilla ja peltoa ym ei voi myydä talon rakennusmaaksi että tällasta täällä Hollolassakin on,koko 2000 luvun ovat suunnitelleet nyt on jo vanhemmat haudassa ei nähny isäukkokaan pentoliinoa joka ohi pyyhältää,en mäkään muusta välitä mutta kun tulee tietä jne niin tulee niitä onkelmia niistä jotka tunkee väkisin oman tontin läpi ja oma rauha kärsii tuo on mulle se SUURIN ongelma meteliä täällä aina ollu kun juna jytisee
Vastaa Viestiin