Sokkeli halki

Keskustelua maanpinnan alapuolelta - kellari, salaojat, sokkeli jne.
Vastaa Viestiin
timis
Jäsen
Jäsen

Sokkeli halki

Viesti Kirjoittaja timis »

Tervehdys,

Tuli vähän sulamisvesiä kellariin ja syyksi paljastui halkeama sokkelissa. nätisti kellarin ikkunan vierestä lohjennut ja muutaman lapion piston alas niin halkeama jatkui. tiedä sitä sitten kauanko ollut, koska nyt tuota lunta on tullut enempi katolta alas kuin 6 asutun talven jälkeen.. Lapion niitä pois ja veden tulo loppui. Ideoita miten paikkaan? Ihan vaan laastia ja sitten pikeä päälle? vai jotain muuta?

-timis-
pvalila
Jäsen
Jäsen

Re: Sokkeli halki

Viesti Kirjoittaja pvalila »

Hyvä kun muistutit...Mulla on myös halkeama yhdessä kohtaa sokkelia ja pakkasilla lapioin siihen lunta päälle. Täytyy käydä lapparoimassa loput lumet pois.

Mulla on ainakin paikattu tuota sekä jollain silikoonin tyyppisellä aineella että laastilla, eikä kumpikaan toimi.

Fuktisolilla jos perustukset kiertäisi, niin tuo jäisi lämpimälle puolelle kokonaisuudessaan. Mulla on suunnitelmissa verannan laajennus tuonne asti, eli estetiikasta ei tarvitse kantaa huolta, voin fuktisoida aivan hyvin vain tuon vaurioalueen.
eppu,
Jäsen
Jäsen

Re: Sokkeli halki

Viesti Kirjoittaja eppu, »

juu voisi kai tuota saumaa avatakkin.työntää palan "makkaraa"ja sitten laittaa elementtien saumoissa käytettävää käytettävää massaa.
Vastaa Viestiin