Onko mitään vinkkiä kuinka valaa vanhan väliseinän pääty vinoksi n.30asteen kulmaan?Seinän paksuus on 13cm.
Olisiko hyvä tehdä valmis muotti vai onnisttuko laittaa laudat mollemmin puolin ja muurata lautojen väli.
Tatuntoja vanhaan seinään oli tarkoitus laittaa ja kaistaleet valuverkkoa pystyyn.