Väliseinän pääty vinoksi??

Keskustelua maanpinnan alapuolelta - kellari, salaojat, sokkeli jne.
Vastaa Viestiin
Kinmo
Jäsen
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2008 21:39

Väliseinän pääty vinoksi??

Viesti Kirjoittaja Kinmo »

Onko mitään vinkkiä kuinka valaa vanhan väliseinän pääty vinoksi n.30asteen kulmaan?Seinän paksuus on 13cm.
Olisiko hyvä tehdä valmis muotti vai onnisttuko laittaa laudat mollemmin puolin ja muurata lautojen väli.
Tatuntoja vanhaan seinään oli tarkoitus laittaa ja kaistaleet valuverkkoa pystyyn. :?:
Vastaa Viestiin