mistä halvalla 40-60l pata saunaan?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
ville80
Jäsen
Jäsen

mistä halvalla 40-60l pata saunaan?

Viesti Kirjoittaja ville80 »

elikkäs olisi tarvetta ehjälle puu lämmitteiselle padalle mut ei oo vielä alle 300e löytäny, tietäiskö joku mistä vois halvemmalla saada ja mieluitan n.150km etäisyydellä hämeenlinnasta??
Viimeksi muokannut ville80, Ma Marras 01, 2010 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PTM
Jäsen
Jäsen

Re: mistä halvalla 40-60l pata saunaan?

Viesti Kirjoittaja PTM »

Meillä olisi yksi pata, mikä kylläkin kaipaa "jokin verran" korjaamista :)
KuvaKuvaKuva

Pohja täytyy valaa uudestaan sekä hommata ariina.
KuvaKuva

Myydään tarjousten perusteella.
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.

Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
ville80
Jäsen
Jäsen

joo näitä olis kyyyyllä tarjolla ja itteltänikin löytyisi tosin huonnomassa kunnossa kuin tuo mutta nyt olisi ihan hakusessa (EHJÄ PATA)
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Laita viesti paikallislehden viikonlopun osto- ja myynti-ilmoituksiin. Maksaa luultavasti jotain 15-20 euron väliltä, ja meille ainakin saatiin uusi (ja ehjä :wink: ) pata sillä konstilla, patoja oli tulossa itse asiassa ihan jonoksi asti. Tuo kikka toimii ylipäänsä kaikkien romppeitten hankintaan minusta hyvin jos ei halua rautakauppaan marssia, ainakin suuret ikäluokat ja mummoväestö noita ilmoituksia lukee enemmän kuin laittaisivat jonnekin huutonettiin itse ylijäämätavaroitaan myytäväksi.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
Lunttilan herra
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Lunttilan herra »

mä hain romikselta joskus 10 eurolla moisen. En sitä sitten tarvinnutkaan mutta on jo lahjoitettu etiäpäin.
ville80
Jäsen
Jäsen

tämän voi poistaa
Vastaa Viestiin