mistä halvalla 40-60l pata saunaan?
mistä halvalla 40-60l pata saunaan?
elikkäs olisi tarvetta ehjälle puu lämmitteiselle padalle mut ei oo vielä alle 300e löytäny, tietäiskö joku mistä vois halvemmalla saada ja mieluitan n.150km etäisyydellä hämeenlinnasta??
Viimeksi muokannut ville80, Ma Marras 01, 2010 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: mistä halvalla 40-60l pata saunaan?
Meillä olisi yksi pata, mikä kylläkin kaipaa "jokin verran" korjaamista :)

Pohja täytyy valaa uudestaan sekä hommata ariina.

Myydään tarjousten perusteella.

Pohja täytyy valaa uudestaan sekä hommata ariina.

Myydään tarjousten perusteella.
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
joo näitä olis kyyyyllä tarjolla ja itteltänikin löytyisi tosin huonnomassa kunnossa kuin tuo mutta nyt olisi ihan hakusessa (EHJÄ PATA)
-
Laurakaisa
- Jäsen

- Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com
Laita viesti paikallislehden viikonlopun osto- ja myynti-ilmoituksiin. Maksaa luultavasti jotain 15-20 euron väliltä, ja meille ainakin saatiin uusi (ja ehjä
) pata sillä konstilla, patoja oli tulossa itse asiassa ihan jonoksi asti. Tuo kikka toimii ylipäänsä kaikkien romppeitten hankintaan minusta hyvin jos ei halua rautakauppaan marssia, ainakin suuret ikäluokat ja mummoväestö noita ilmoituksia lukee enemmän kuin laittaisivat jonnekin huutonettiin itse ylijäämätavaroitaan myytäväksi.
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
-
Lunttilan herra
- Jäsen

mä hain romikselta joskus 10 eurolla moisen. En sitä sitten tarvinnutkaan mutta on jo lahjoitettu etiäpäin.
tämän voi poistaa