Ja minä sitä olen joka kerta 1 tietä ajaessani ihmetellyt kuka voi asua niin lähellä tietä kun muutamat talot teilläpäin juuri ovatMarkku&Rintsikka kirjoitti:No niin nyt ne sitten ovat aukaisseet motarin. Keskiviikona 21:00 taisivat avata. Nyt on nukkunut kaksi yötä huonosti, kun on niiiiiiiin hiljaista. Pakko kait jättää radio metelöimään, että saa nukuttua.Markku&Rintsikka kirjoitti: Mikä nykyään taitanee olla jotain 13000 ajoneuvoa vuorokaudessa. Tekee keskimäärin 9 ajoneuvoa minuutissa. No tosin ei nykyinen tölli ole sen kauempana samasta väylästä. Taitaa olla jopa lähenpänä. Joten täältä tähän.
Nimimerkillä moottoritien avaamista odottava.
Tämä on ihan ohi otsikon, mutta oli pakko avautua. Tottukaa nukkumaan "metelissä", koska kun pilliin vihelletään ja iso rähinä alkaa, tulee unettomia öitä.
Ei vaan, kyllä sitä on saanut nukutuksi. Mutta oudon hiljaista on. Eilen illalla saunan jälkeen katselin pikkaisen yli kaksi tuntia leffaa, niin sinä aikana meni 5 kulkuneuvoa ohi. Nyt nousi töllin arvo, kun on maaseudun rauhaa
Olen näet itse asunut (muutama vuosi sitten) 28 vuotta Turussa Ratapihankadun varrella ja sehän on tuon tien toisessa päässä. Tosin viimeisen 10 vuotta siinä rekat huristelivat satamaan kun tehtiin uusi tie. 5 metriä tiestä oli olohuone ja yläkerrassa makuuhuone ja tsiljoona rekkaa ja muuta autoa vuorokaudessa siitä paineli ohi. Onneksi oli yli 100 vuotias hirsiseinä välissä. Tää nykyinen purumaja päästää äänet läpi ihan eri tavalla. No se tulikin valittua siten ettei autoja liiku talon ohi muutakuin oma liikenne ja sen juuri kestää
Varmaan muutos teillä on todella suuri. Eihän sinne enää eksy kuin paikalliset. No keväämmällä pääset vielä muutamina viikonloppuina fiilistelemään menneitä...