Pajamäki

Ilmoita omasi tai naapurin rintamamiestalo-projekti. Laita myös linkki kuviin tai kotisivulle mikäli sellaiset on.
Punaherukka
Jäsen
Jäsen

Re: Pajamäki

Viesti Kirjoittaja Punaherukka »

Kivannäköistä olette saaneet aikaan pienellä budjetilla. Mielelläni olisin nähnyt keittiöstä 'ennen' -kuviakin. :-D
Ingenting är omöjligt.
Wannabe rintamamiestalollinen.
Talon löytämisen tuskaa helpottamassa rintsikkamallinen mökki vm.-53 .
ep123
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja ep123 »

Onko teillä liesituuletinta lainkaan? mulla on suunnitelmissa kans laittaa liesiuuni kulmaan mutta en oo jaksanut suunnitella tota tuulettimen siirtoa ja kotelointia, josko sais jostain vähän idean poikasta..
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Sippi »

Harmittaa kun ei tullut otettua kuvia ennen purkua, vaikka aikomus oli. Epäkäytännöllinen ja ahdas se oli, etenkin kun ruokapöytä oli ahdettu keittiöön.

Liesituuletin tulee jossain vaiheessa, miehellä on siitä päässään selkeä visio, kuulema. :-D
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Kivan näköinen keittiö! Minusta tuo hellanurkkaus on toteutettu harvinaisen siistin näköisesti, ei hyökkää silmille.

Puristi alkaa pehmetä, selvästi, kun pikkuvelikin on ostamassa totaaliremontoitua ja laminaatilla kuorrutettua rintsikkaa ja perinnehörhö isosisko vaan nyökyttelee että "joo on ihan kivan ja tyylikkään näköinen"... :lol:
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
matrismik
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja matrismik »

Laurakaisa kirjoitti:Kivan näköinen keittiö! Minusta tuo hellanurkkaus on toteutettu harvinaisen siistin näköisesti, ei hyökkää silmille.

Puristi alkaa pehmetä, selvästi, kun pikkuvelikin on ostamassa totaaliremontoitua ja laminaatilla kuorrutettua rintsikkaa ja perinnehörhö isosisko vaan nyökyttelee että "joo on ihan kivan ja tyylikkään näköinen"... :lol:
Keittiö on ihan ok, ei todellakaan pahan näköinen. Joskus tilaratkaisut ovat todella vaikeita, olen myös huomannut sen kotona kun yrittänyt saada kaikki järkevästi paikolleen edes paperilla.. Vaikeuksia on monia, ammatti keittiö myyjän suunnitelma oli niin syvältä, että sen tietää että ainakaan huonommin sitä ei voi tehdä. :lol: Moderniksi keittiöksi tämä on hieno, vaikka itse en sellaista haluakkaan. Meillä kun tulee laajennus osaan eteinen puuttuvan verannan rakentamisen yhteydessä, eli nykyisen keittiön ja nykysen eteisen välinen seinä lähtee ja keittiö laajenee. Ei ole järkeä uusi eteinen-portaikko-vanha eteinen

Se mitä ei meinaa uskoa todeksi on kenen kirjoittamaa tuo totaaliremontoidun ja laminaatti kuorutettun talon ymmärtäminen on. Olen tottunut aikaisemmin itse olemaan kuin kameliontti puhumaan myytävästä kohteesta hyviä puolia korostaen, välillä vaan ei pysty ja huomaa olevansa päivä päivältä enemmän "ituhippi" ja "viherpipertäjä" jopa töissä, mikä ei välttämättä ole aina etu omalta kantilta katsottuna.
Vastaa Viestiin