Vaimon parhaita...

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Vaimon parhaita...

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

Puhelin soi iltamyöhällä ja vaimo on reissussa lapsien kanssa:

- Haloota
- Hei, olen eksynyt helsinkiin, neuvotko tien kotiin?
- Tietty, ei hätää, missä olet juuri nyt?
- En tiedä...

:lol:
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
Juha_P
Jäsen
Jäsen

Re: Vaimon parhaita...

Viesti Kirjoittaja Juha_P »

Eilen Tallinnassa:
-Mennään semmoseen ravintolaan mistä saa saman tyyppistä ruokaa kuin eilen syötiin...
-Mistä mää nyt semmosen löydän. Muutenkin nälkäsenä ressaa ajaa vieraassa kaupungissa.
-Onhan sulla se GPS
- :shock:
dodgi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja dodgi »

Entinen emäntä tempasi autolla kunnolla rotvallin reunaan niin, että rengas hajosi. Hän soitti sitten, että tulenko auttamaan, no minähän menin ja ihmettelin sitten miksi hän ei ollu ajanu autoa yhtään syrjemmäksi, emäntä ilmotti siihen ettei uskaltanu käynnistää autoa kun kojelaudassa palaa kaikenlaisia valoja kun avainta vähän kääntää... Oli mulla naurussa pidättämistä kun näytin hänelle, että ihan kaikissa autoissa ne valot palaa kun avainta kääntää :-D
Jamo2001
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Jamo2001 »

Kaveri ja hänen vaimonsa menivät katsomaan perheen venettä pitkästä aikaa laiturille.

Kaveri tokaisi vaimolleen. -> Kylläpäs vene kelluu syvällä
Johon vaimo kommentoi terävästi -> Onpas vesi korkealla.
rattus77
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja rattus77 »

Vaimon parhaat... ei kuulu tänne :P Muihin verrattuna, todella ylpeä hänestä....
kappalainen
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kappalainen »

rattus77 kirjoitti:Vaimon parhaat... ei kuulu tänne :P Muihin verrattuna, todella ylpeä hänestä....
Olen minäkin ylpeä vaimostani. Tarkoitus ei ole halventaa tai pilkata ketään. Olisikohan pitänyt ajatella taas ja laittaa aiheeksi 'puolison parhaat', kun näitä tasa-arvoisia tarkkailijoita on.' Yleistä höpinää-osastolla' on on yleistä höpinää., joten eiköhän tällainen kevennys käy.
Mitä tasa-arvoon tulee, mies ja nainen eivät ikinä ole samanlaisia, eivätkä ajattele samalla tavalla. JA tämäkin taas yleistäen. Mielestäni epätasa-arvo alkaa jo biologiasta, joten homma ei korjaannu ihan ihmisen toimesta. Minulle on olemassa miehiä ja on olemassa naisia. Näin se kuuluu ollakin luonnon mukaan ja sen faktan muuttaminen johtaa sukupuuttoon, kun sukupuolineturaalit eivät lisäänny.

Yleensä petihommissa viimeistään on epätasa-arvo, toinen kun joutuu olemaan mies ja toinen nainen tai hommista ei tule mitään. Mitä siinä voi tapahtua, jos molemmat ovat sukupuolettomia, tai mies haluaakin tulla raskaaksi? Onnistuuhan sekin, muttei vaimon kanssa. :razz:
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
AS2000
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja AS2000 »

kappalainen kirjoitti:Puhelin soi iltamyöhällä ja vaimo on reissussa lapsien kanssa:

- Haloota
- En tiedä...
Niin mutta jos vaimo tietäisi, missä on, niin silloinhan hän ei olisi eksyksissä!

Tuo on ihan normimeininkiä meillä. Tosin nyt, kun autossa on GPS, eksyilen hiukan harvemmin kuin ennen. Ja lisääntyneiden eksymiskilometrien mukanaan tuoman varmuuden avulla olen oppinut senkin, että en heti pillahda itkuun, kun huomaan olevani hukassa. Nykyään vain totean tapahtuneen, ajan tien sivuun - ja soitan miehelle :wink:
Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.
Dervish
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Dervish »

AS2000 kirjoitti:
kappalainen kirjoitti:Puhelin soi iltamyöhällä ja vaimo on reissussa lapsien kanssa:

- Haloota
- En tiedä...
Niin mutta jos vaimo tietäisi, missä on, niin silloinhan hän ei olisi eksyksissä!

Tuo on ihan normimeininkiä meillä. Tosin nyt, kun autossa on GPS, eksyilen hiukan harvemmin kuin ennen. Ja lisääntyneiden eksymiskilometrien mukanaan tuoman varmuuden avulla olen oppinut senkin, että en heti pillahda itkuun, kun huomaan olevani hukassa. Nykyään vain totean tapahtuneen, ajan tien sivuun - ja soitan miehelle :wink:
Tähän liittyen, ei ole vaimon eikä puolison vaan ihan omaa kokemusta parilta eri hesan reissulta.
Jäähallilta nordensköldinkadulta piti mennä korkasaareen, meniköhän siihen matkaan puolitoistatuntia, ei ruuhka-aikana, kun koitti suunnistaa 10 vuotta vanhalla bussikartalla missä ei edes ollut kunnolla katujen nimiä, vaan linja-nimet katujen tilalla jne. Oikeasti menee joku 20min tjms.

Kaivariin kun piti mennä, löysin itseni kaapelitehtaalta, ja poliisit sattui paikalle nii kysyin neuvoa, eikä hekään meinannut osata neuvoa! Varmaan vaan tyrmistyivät ja häkeltyivät kun tyhmä maalainen mustangissaan ei löydä edes kaivariin xD

Nykyään on navi, kiitos avovaimoni. (Tosin senkin kanssa on ajettu ohi risteyksestä ,tuloksena kesäkuinen lumimyräkkä seikkailu Norjassa ja rontti 200km hutiin ajoa.)
Vastaa Viestiin