- Haloota
- Hei, olen eksynyt helsinkiin, neuvotko tien kotiin?
- Tietty, ei hätää, missä olet juuri nyt?
- En tiedä...

Olen minäkin ylpeä vaimostani. Tarkoitus ei ole halventaa tai pilkata ketään. Olisikohan pitänyt ajatella taas ja laittaa aiheeksi 'puolison parhaat', kun näitä tasa-arvoisia tarkkailijoita on.' Yleistä höpinää-osastolla' on on yleistä höpinää., joten eiköhän tällainen kevennys käy.rattus77 kirjoitti:Vaimon parhaat... ei kuulu tänne :P Muihin verrattuna, todella ylpeä hänestä....
Niin mutta jos vaimo tietäisi, missä on, niin silloinhan hän ei olisi eksyksissä!kappalainen kirjoitti:Puhelin soi iltamyöhällä ja vaimo on reissussa lapsien kanssa:
- Haloota
- En tiedä...
Tähän liittyen, ei ole vaimon eikä puolison vaan ihan omaa kokemusta parilta eri hesan reissulta.AS2000 kirjoitti:Niin mutta jos vaimo tietäisi, missä on, niin silloinhan hän ei olisi eksyksissä!kappalainen kirjoitti:Puhelin soi iltamyöhällä ja vaimo on reissussa lapsien kanssa:
- Haloota
- En tiedä...
Tuo on ihan normimeininkiä meillä. Tosin nyt, kun autossa on GPS, eksyilen hiukan harvemmin kuin ennen. Ja lisääntyneiden eksymiskilometrien mukanaan tuoman varmuuden avulla olen oppinut senkin, että en heti pillahda itkuun, kun huomaan olevani hukassa. Nykyään vain totean tapahtuneen, ajan tien sivuun - ja soitan miehelle