Hei!
Onko kenelläkään oululaisella/Oulun seudulla asuvalla kokemusta Isodrän/Fuktisol-urakasta? Löytyykö alueelta näille urakoitsijoita ja millaisia kokemuksia teillä niistä on? Missä hintaluokassa urakat liikkuvat? Talomme on 8*10m.
Aurinkoista kesänjatkoa kaikille! :D
Fuktisoliä/Isodräniä Oulusta?
-
Matti Alander
- Jäsen

Meiltä Piikkiöstä on Oulun seudulle lähetetty Fuktisol levyä muutamiin kohteisiin, myös keskusliikkeiden kautta on voinut tuotetta kulkeutua.
Muuten Oulu on Piikkiöstä kaukana ja päämarkkina-alueet ovat Turku-Tampere-Helsinki akselilla.
Meillä on Oulussa uusi edustaja Jyrki Nuotio, jolla on myös alueella urakoitsijoita.
Turun seudulla jossa itse olemme tehneet salaojituksia 12 vuoden ajan rintamamiestaloihin salaojittavilla lämmöneristeillä satoja, ovat kustannukset olleet 8-10000 € urakoitsijan kokonaan suorittamina ilman pihatöitä. Alemmilla kustannuksilla selviää, kun hoitaa itse lapiotyöt.
Ottamalla yhteyttä allekirjoittaneeseen, saat yhteystiedot urakoitsijoihin, joilla on kokemusta Fuktisol levyjen asentamisesta.
Matti Alander
M. Alander Oy
Fuktisol maahantuonti
matti@malander.fi
02-4795115
Muuten Oulu on Piikkiöstä kaukana ja päämarkkina-alueet ovat Turku-Tampere-Helsinki akselilla.
Meillä on Oulussa uusi edustaja Jyrki Nuotio, jolla on myös alueella urakoitsijoita.
Turun seudulla jossa itse olemme tehneet salaojituksia 12 vuoden ajan rintamamiestaloihin salaojittavilla lämmöneristeillä satoja, ovat kustannukset olleet 8-10000 € urakoitsijan kokonaan suorittamina ilman pihatöitä. Alemmilla kustannuksilla selviää, kun hoitaa itse lapiotyöt.
Ottamalla yhteyttä allekirjoittaneeseen, saat yhteystiedot urakoitsijoihin, joilla on kokemusta Fuktisol levyjen asentamisesta.
Matti Alander
M. Alander Oy
Fuktisol maahantuonti
matti@malander.fi
02-4795115