Putkimiehen tunarioppilas

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
Vastaa Viestiin
AR_chie
Jäsen
Jäsen

Putkimiehen tunarioppilas

Viesti Kirjoittaja AR_chie »

Meillä putkari teki hommia ja laitto oppisopimus-työntekijän jatkamaan. Ai että korpee. Veti oikeeoppisesti peksillä vessaan vedot. Tosin laitto sulut niin, ettei niitä saa koteloitua. Asensi patteria 3h, hajoitti kiinnikkeen, osan uutta seinää ja syytti kaikesta tee-se-itse remontoijaa... eli minua, koska seinä oli kasvanut 4cm eikä 5cm, mikä oli arviomitta, josta todettiin aiemmin, että se on arvio. Nyt patterin takana sentin laudat, että putket saa kiinn. Jos seinä olisi kasvanut 5cm, niin putket olisi joutunut osalta matkastaan upottamaan seinään, mikä ei olisi ollut tarkoitus, koska siitä korjauksesta haluttiin juuri eroon.
Nyt mietin, että millaisen reklamaation oikeen asiasta tekisin. Harmittaa, koska firman pomo tehnyt kunnollista työtä itse.
tessu

Re: Putkimiehen tunarioppilas

Viesti Kirjoittaja tessu »

Pomo lie vastuussa oppilaansa töistä,näin oli ainakin ennen kun itsekin lähdin isäni työpariksi putkihommiin,isäni ja työnjohtaja käski minua ja homma toimi.
Tuossa sun tapauksessa kannattaa sanoa sen oppilaan tekosista että homma ei pelannu niin kuin piti ja oli sovittu,kyllä se siitä sitten selviää ja selviää sekin aikanaan että onko oppilaasta siihen ammattiinkaan?
Vastaa Viestiin