Gipsonit Wallboard

Seinien, ylä- ja alapohjan eristäminen uusilla tai vanhoilla eristeillä.
Vastaa Viestiin
Grecont
Jäsen
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: La Heinä 30, 2011 22:36
Paikkakunta: Äänekoski

Gipsonit Wallboard

Viesti Kirjoittaja Grecont »

Osaako joku sanoa mitä materiaalia käytetty kyseisten levyjen valmistuksessa,näyttävät samalta kuin gyproc levyt : Ruskea pahvi molemmin puolin ja sisus valkoista kovaa jauhetta. Lähinnä asbestin takia kyselen ettei vaan olis sitä... nuilla levyillä on vuorattu lämpökanavat mitkä nousee kellarista yläkeroksiin..
joonak
Jäsen
Jäsen
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Loka 13, 2006 18:24
Paikkakunta: Kotka

Re: Gipsonit Wallboard

Viesti Kirjoittaja joonak »

Kipsilevyä, samaa tavaraa kuin muutkin
Vastaa Viestiin