Jöö, kävin tänään hakeen tarjouksesta Recordin höylän ja Jösses että voi olla eroja höylien kesken!

Ei tolla Anantin viimeistelyhöylällä tee yhtikäs mitään, paitti repii puun. Tai sitten oli sunnuntaikipale.
Tosin nimimerkki "Sumu" kirjoittaa tuolla kotiverstaan puolella :
Minä olen tapellut yhden anantin kanssa katkeraan loppuun saakka, olematta hetkeäkään vehkeeseen tyytyväinen. Ne muut anantit mitä on tullut koitettua kielivät jotain samanlaista olevan tiedossa jos sille tielle niiden kanssa olisi lähtenyt.
Mutta mistä sen tietää mitä hyvää joku toinen on saanut käsiinsä. Ehkä minulla oli vain jatkuva huono tuuri kyseisen työkalumerkin kanssa.
Mulla on vielä sellainen riemu ikkunoitteni kanssa, että muutamassa on taltattu (liian uudelle) ikkunansulkijalle reippaasti vaan koloa että menee ikkuna kiinni paksumpien tiivisteitten kanssa. Paikkaushommiks menee, uuh.
Ton nokkahöylän (lieköhän oikee termi) ostin taannoin Markon kuvailemia hommia varten ja siinä pelittää oikein hyvin..
Mutta nyt täytyy alkaa laittaan eläkkeestä sivuun et saa tahkon. Taitaa olla paree sunnuntailapsen tyytyä Seppahiin kun alkaa Tormekista haaveileen..