Suomen Ylijäämävarasto
Suomen Ylijäämävarasto
Kokemuksi? Kannattaako käydä?
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Re: Suomen Ylijäämävarasto
Mikähän paikka tämä nyt mahtaa olla? Armeijan vai minkä ylijäämä? Olisko vaikka linkkiä laittaa tai jotain tarkempaa tietoa? 
Me otettiin sieltä keittiön ja vessan kalusteet.
Tein itse suunnitelman ja kuvat, katottiin ne siellä nopsasti läpi ja ei mennyt kauaa, kun kamat oli autossa...
Jos suunnitteluapua tarvii sitten en tiedä miten toimii...
Minusta kannattaa käydä katsomassa ja jututtamassa, jos ei ihan älytön matka...

Tein itse suunnitelman ja kuvat, katottiin ne siellä nopsasti läpi ja ei mennyt kauaa, kun kamat oli autossa...
Jos suunnitteluapua tarvii sitten en tiedä miten toimii...
Minusta kannattaa käydä katsomassa ja jututtamassa, jos ei ihan älytön matka...
Ei se mene kuin elokuvissa...
joo armeijan ylijäämävarastosta soppatykki pihalle, siinä tuleva keittiöYölento kirjoitti:Mikähän paikka tämä nyt mahtaa olla? Armeijan vai minkä ylijäämä? Olisko vaikka linkkiä laittaa tai jotain tarkempaa tietoa?
Okei tässä linkki http://www.ylijaama.fi
Ainakin ovi ja ikkunapuolella on ollut ihan osaavat kaverit. Vähän jopa neuvoivat kun olin ostamassa periaatteessa väärinpäin aukeavia ikkunoita. Ja kovin auttavaisia ja neuvokkaita kun askartelimme ostoksia farkun sisään mutta mahtuihan ne lopulta
Hieman edullisemmat hinnat kuin muualla. Joskus on löytöjä tarjolla mutta jotenkin tuntuu että on valittujen valmistajien myyntikanava eli tavara on ihan priimaa. Ulko-ovi oli tosin tosi edullinen kun oli jo hieman nykymääräyksistä poikkeava u-arvo vai oliko se k-arvo
Hälläväliä, tosi lämmin ovi se silti on kun vertaa entiseen 
Hieman edullisemmat hinnat kuin muualla. Joskus on löytöjä tarjolla mutta jotenkin tuntuu että on valittujen valmistajien myyntikanava eli tavara on ihan priimaa. Ulko-ovi oli tosin tosi edullinen kun oli jo hieman nykymääräyksistä poikkeava u-arvo vai oliko se k-arvo
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Luin ensin että ihan sisälle, ei siinä mitään, tuli hyvät naurut siltiPTM kirjoitti:
joo armeijan ylijäämävarastosta soppatykki pihalle, siinä tuleva keittiö
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
Hain laajennuksen ikkunat tuolta ja säästin 578e -hakukulut (n.35% säästö). Kysyin kahdesta paikasta tarjoukset ikkunoista ja toinen tarjous oli tuosta samasta ikkunamerkistä mitä ylijäämävarastolta saa. Samalla keikalla otin isäukolle varastonoven ja ulko-oven. Niiden hinnasta ei ole sen tarkempaa tietoa kuin että varmasti olivat halvempia mitä kaupassa, sen verran kuitenkin isäukkoni ajastusmaailmaa tiedän
Hiukan se itseäkin epäilytti lähteä tuolta hakemaan mutta hienosti homma toimi, etukäteen kyselin onko niitä kokoja varastossa mitä tarvitsen ja ikkunat oli valmiina trukkilavalle kiinnitettynä kun menin hakemaan, ovet haettiin varastosta kärryyn ja kassan kautta ulos.
kyllähän siellä kannattaa käydä. Riippuen notta mitä tarvitsee. Toistaiseksi ei vielä ole tullut mitään järkkyhalpoja, mutta ei ole tullut mitään järkkykalliitakaan....
Ai niin. Ylijäämävarastolla tulee ja pitääkin aina hinnoista tinkiä! Vielä ei ole tullut sellaista tilannetta että ei olisi hinnat pudonnut...
Ai niin. Ylijäämävarastolla tulee ja pitääkin aina hinnoista tinkiä! Vielä ei ole tullut sellaista tilannetta että ei olisi hinnat pudonnut...
öljyllä lämmittäminen on kallista
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
sähköllä lämmittää vielä kalliimmalla
maalämmön perustuskustannukset on älyttömät
eikä aurinkokaan Suomessa lämmitä tarpeeksi...
...taidanpa vetää villasukat jalkaan
tuuma kirjoitti:Luin ensin että ihan sisälle, ei siinä mitään, tuli hyvät naurut siltiPTM kirjoitti:
![]()
![]()
Sisällä menis kyllä paremmin. "Hei tulkaa katsomaan meidän uutta keittiötä. Tänään ruokana hernekeittoa"
Kertauksissa huomasin tällaisen hienon "kenttäkeittiön" jossa oli autotallin ovi kyljessä ja sitten sisällä paikka kahdelle soppatykille. Piiput oli silleen että ne laskettiin ketjulla soppatykin putken päälle. Sisäkeittiö siisPTM kirjoitti:tuuma kirjoitti:Luin ensin että ihan sisälle, ei siinä mitään, tuli hyvät naurut siltiPTM kirjoitti:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sisällä menis kyllä paremmin. "Hei tulkaa katsomaan meidän uutta keittiötä. Tänään ruokana hernekeittoa"