Puuhellan valmistaja?

Keskustelu lämmitysjärjestelmien valinnasta ja huollosta, ilmanvaihdosta, putkisto- ja sähköremonteista ja muusta näihin liittyvästä.
Vastaa Viestiin
Majakka
Jäsen
Jäsen

Puuhellan valmistaja?

Viesti Kirjoittaja Majakka »

Olen koittanut hieman netistä etsiskellä tietoa, että minkäköhän merkkinen mahtaa meidän puuhella olla. Siinä on luukussa ympyrä jonka sisällä on mun mielestä kirjaimet s ja u. En osaa laittaa siitä kuvaa, mutta voin lähettää sähköpostilla jos joku haluaa arvailla valmistajaa.
Hella on tulossa myyntiin, mutta sitä ennen ajattelin tehdä hieman tutkimuksia aiheesta.
tarmasti
Jäsen
Jäsen

Re: Puuhellan valmistaja?

Viesti Kirjoittaja tarmasti »

Lappeenrantalainen Sepon Valutuote Oy (SVT) ?
jarkkis
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Jos hella on vanhempi laite,niin valmistaja vois olla sellanen muinoin toiminut tulisijatehdas kuin Suomen uuni.Kansalliskirjaston digitoidusta aineistosta näkyy löytyvä ko.tehtaan tuotekuvastoja.
Viimeksi muokannut jarkkis, Su Maalis 11, 2012 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Markku&Rintsikka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Markku&Rintsikka »

Suomen Uunia minäkin veikkaisin.
Taitavat SVT keittiöliedet olla keskieurooppalaista alkuperää. Itseasiassa taisivat kaikki SVT uunit/liedet olla mitä tuli myytyä asiakkaille, olla ulkomaista alkuperää. Valetut arinat olivat SVT leimoilla.
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
Vastaa Viestiin