Kokemuksia Asbestipurkua E-P:llä tarjoavista yrityksistä?

Kaipaatko vinkkiä ikkunoiden kunnostukseen? Mitä tehdä pinkopahveille?
Hower
Jäsen
Jäsen

Re: Kokemuksia Asbestipurkua E-P:llä tarjoavista yrityksistä?

Viesti Kirjoittaja Hower »

Kyllähän koneita löytyy...

http://www.hesasbest.fi/vuokraus.html
essayeah
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja essayeah »

Tuo ei siis ole konevuokraamo vaan asbestipurkufirma, joka vuokraa asbestipurkulaitteita. Suhtautunevat vähän eri tavalla heille palautettaviin laitteisiin kuin tavallisessa konevuokraamossa.

Siitä olen samaa mieltä, että yleensä itse tekemällä remonttijälki on parempaa. Älkää kuitenkaan suositelko kelle tahansa rintamamiestalo.fi-sivuja lukevalle "huolellista" asbestipurkua. Jonkun toisen huolellinen saattaa olla sitä remonttimiesten huolellisuustasoa.
Vuoden 1953 rapattu täystiilitalo.
jonep
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja jonep »

essayeah kirjoitti:Eikö terveys kuitenkin ole pääasia? Vaikka olen pienituloinen, mielestäni on outoa kannustaa toisia tällaiseen säästämiseen, kun purku teetetään vain kerran elämässä.

En haluaisi, että kukaan näitä viestejä lukemalla tuudittautuu väärään turvallisuudentunteeseen ja liittyy asbestinpudottelijoiden ja -raaputtelijoiden joukkoon. Ne jotka ovat itse eristeitään kymmenen viime vuoden aikaan purkaneet eivät todennäköisesti voi vielä pariinkymmeneen vuoteen tietää, vaikuttiko tuo terveyteen vai ei. Jos todella oli varovainen, niin todennäköisestii ei, mutta hälläväliä-asenne on vaarallinen tässäkin asiassa. Älähdyksenihän koski tuota viestiä, jossa ei puhuttu edes kastelusta tai hengityssuojaimista mitää.
Tarviiko tuo vielä erikseen sanua.. No suojainta on käytetty tässäkin tapauksessa, kaivanko vielä suojaimen merkin ja mallinki.. :shock:
Ja taas tuli sanomista..
Vastaa Viestiin