Domus, Skaala vai Lämpölux, onko kokemuksia?
Domus, Skaala vai Lämpölux, onko kokemuksia?
Eli ylläolevilta firmoilta olen pyytänyt ikkunaremontiin liittyviä tarjouksia. Kallein Lämpöluxilta 7.300e, edullisin skaalalta n.5500e. Vaihtoon menee siis kuusi erikokoista ikkunaa avaimet käteen periaatteella. Suurin osa tällä foorumilla on tietenkin veistänyt ja asentanut ikkunat itse
, mutta laittakaa tietoa jos jollain on kokemuksia kyseisistä firmoista..
Re: Domus, Skaala vai Lämpölux, onko kokemuksia?
Skaalat meillä, olleet nyt pari talvea. Ihan OK akkunat ne on, helat, kahvat, kaihtimet, ötökkäverkot ynnämuut pelaavat OK. Hyvän näköiset myös ulkoa päin katsellessa. Taisi se Skaala voittaa jonkun TM-raksamaaliman testinkin. Asennukseenhan nuo käyttävät paikallisia urakoitsijoita, joten siihen puoleen en osaa kantaa ottaa. Tehtaan takuu tietysti on voimassa ainakin silloin kun asennus tilataan samalla kertaa ikkunoiden kanssa. Meillä meni asennus OK.
Kari
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
Lämpölux ainakin puhelinmarkkinoi kovasti. Nettisivuillaan ei ole mitään teknistä tietoa tuotteista, onko sitä verkossa jossain muualla? Hiukan epäilyttävää minusta kun jotain rakennusosaa markkinoidaan rahoituksen ja kotitalousvähennyksen yms, eikä teknisten ominaisuuksien perusteella.
Yhden voin ainakin sanoa: Unohda Lämpölux.
Kurjuuden maksimointi --> uudesta omakotitalosta täysrempattavaan rintamamiestaloon --> Mutta: omakotitaloalueen helvetistä haja-alueen autuuteen
Eikös toi Lämpölux ole sama porukka joka kiersi mummuille kakkavatkaamoja pakkomyymässä? Se leipäpuu kun ehtyi niin siirtyivät hyödyntämään suoramyyntikoneistoaan akkunabisnekseen, kuulemma.
Lämpölux-nimen takaa löytyi Lämpölux-ikkunat y-tunnuksella 2317337-7 (tunnus annettu 5.2.2010), toiminta lakannut ja sulautunut yritykseen Suomen Lämpöikkuna Oy joka on perustettu 2007.
Kyseistä firmaa ei kuitenkaan mainita Lämpölux-nettisivuilla eikä siellä ole mitään y-tunnustakaan esillä.
Haiskahtaa perinteiseltä markkinointifirmalta, voin olla toki väärässäkin.
20 vuotta sitten kiersin viikon "oppipoikana" ikkunoiden ovelta ovelle myyjänä, firma oli yksi näistä suurista mutta jääkööt nimeämättä. Härskiä touhua, opetettiin ekana ottamaan sopimuspaperinipusta alin lehti pois jossa luki että kaupan voi perua viikon sisään ilman kuluja. Ei ollut mun juttu, olin silloin ja yhäkin liian rehellinen. Kauppa siellä toki kävi ja komeilla autoilla ajeltiin. Eikä tuotteessa mitään vikaa ollut, se markkinointitapa vain ei ollut minusta oikein.
Kyseistä firmaa ei kuitenkaan mainita Lämpölux-nettisivuilla eikä siellä ole mitään y-tunnustakaan esillä.
Haiskahtaa perinteiseltä markkinointifirmalta, voin olla toki väärässäkin.
20 vuotta sitten kiersin viikon "oppipoikana" ikkunoiden ovelta ovelle myyjänä, firma oli yksi näistä suurista mutta jääkööt nimeämättä. Härskiä touhua, opetettiin ekana ottamaan sopimuspaperinipusta alin lehti pois jossa luki että kaupan voi perua viikon sisään ilman kuluja. Ei ollut mun juttu, olin silloin ja yhäkin liian rehellinen. Kauppa siellä toki kävi ja komeilla autoilla ajeltiin. Eikä tuotteessa mitään vikaa ollut, se markkinointitapa vain ei ollut minusta oikein.