RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012

Rintamamiestaloista ja muusta

Osallistutko tapaamisen Tampereella 28.4.2012

Kyllä
5
22%
En
11
48%
Ehkä
7
30%

Ääniä yhteensä: 23

Vtec-Mies
Jäsen
Jäsen

Re: RMT-tapaaminen Tampereella 28.4.2012

Viesti Kirjoittaja Vtec-Mies »

Pekka Huhta kirjoitti:Ihan vain logistiikkasyistä suosittelisin että luento ja loppuillan turinat olisivat max. muutaman sadan metrin etäisyydellä toisistaan ja kävelyetäisyyden päässä Tampereen rautatieasemasta. Jää aivan varmasti iso joukko tulematta jos täytyy lähteä julkisilla suhmuroimaan jonnekin Ylöjärven korpeen ja kyllä siinä illalla on perinteisesti muutamat oluet kuitenkin juotu niin että kaikki eivät takuulla ole omalla autolla paikalle tulossa.

Itse en vielä uskalla sanoa omasta tulostani, on vielä kalenteri sen verran levällään.

Pekka
markokoo kirjoitti:
Pekka Huhta kirjoitti:Ihan vain logistiikkasyistä suosittelisin että luento ja loppuillan turinat olisivat max. muutaman sadan metrin etäisyydellä toisistaan ja kävelyetäisyyden päässä Tampereen rautatieasemasta.
Kyllä se tämä on realiteetti. Itse alkujaan Nokian poikana en osaa edes ajatella miten julkisilla saisi itsensä Ylöjärvelle - Sachsin mopolla sinne pääsi, alaikäisenäkin, kaatopaikan kautta :)

Mitenkähän Plevna mahtaisi palvella tällaisessa? Joskus työporukan kanssa siellä pienimuotoinen palaverikin hoidettiin, tosin en tiedä järjestelyistä enempää. http://plevna.fi/pan_esi.php

Ehkä tulossa, kanssa kaikki hommat kuukauden päähän levällään niin ei varmaksi uskalla luvata.
Ari kirjoitti:
Pekka Huhta kirjoitti:Ihan vain logistiikkasyistä suosittelisin että luento ja loppuillan turinat olisivat max. muutaman sadan metrin etäisyydellä toisistaan ja kävelyetäisyyden päässä Tampereen rautatieasemasta.
Pekka
Komppaan. Itselläni ainakin tulee kulkemisen kanssa ongelma jos kovin kauas keskustasta lähdetään.
pelkka kirjoitti:Komppaan edellisiä. Plevnassa oltiin viime vuonna, se oli ihan mukava paikka (ja ruokakin oli hyvää, vaikka antoikin odottaa itseään täpötäydessä ravintolassa). Plussaa siitä, että autolla tulo oli helppoa ja parkkipaikkoja riitti.

Alun perihän meidän piti olla viime treffit Telakalla, mutta siellä oli samaan aikaan joku indiepunkfestari... onneksi saatiin siitä etukäteen tieto.
Mulla olis ehdotus tähän logistiikkaan, mikäli virallinen kokoontumispaikka on joidenkin kilometrien päässä keskustasta. Eli kaikki kokooontuu siellä rautatieasemalla tai mielellään paikassa, missä olisi hyvää halpaa sekä autolle turvallista parkkitilaa, autot siis jätetään sinne ja sitten järjestetään kimppakyytibussi paikkaan X, missä esitelmät yms. muu on. Kun hommat ovat bueno, niin järjestetään taas se etukäteen suunniteltu kimppakyyti takasin sinne missä autot on/ keskustaan jatkoille. Kulut tietysti jaetaan keskenään tasan.
Laadun Tae, Älä Urakointia Muualta Hae!.. Tee siis ihan ite!
Laurakaisa
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: http://laurakaisatalo.blogspot.com

Viesti Kirjoittaja Laurakaisa »

Aika simppeliä: järkkäät seuraavan Mikkeliin niin se on siinä
Hahaa, hyvä idea! Jos järjestäisi tapaamien omassa kotona ja pitäisi samalla vaikka lateksinrapsutustalkoot... :mrgreen:
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja
Oto Hascak
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: www.suorakon.com
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oto Hascak »

Vtec-Mies kirjoitti:Mulla olis ehdotus tähän logistiikkaan
Mä oon yksinkertainen mies ja pidän yksinkertaisista asioista.

Sovitaan paikka keskustaan ja kellonaika. Keskiolutta on oltava tarjolla, kaikki muu on vain plussaa. Parasta tietysti olisi, jos olisi oma rauha kabinetissa, mutta kun kukaan ei asiaa ota hoitaakseen, niin mennään yksinkertaisimmalla kaavalla. :-)

Turha säätö on vain turhaa säätöä.
Rakennuskonservaattori, restaurointirakentaja ja restaurointikisälli
http://www.suorakon.com
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Oto Hascak kirjoitti:
Vtec-Mies kirjoitti:Mulla olis ehdotus tähän logistiikkaan
Mä oon yksinkertainen mies ja pidän yksinkertaisista asioista.

Sovitaan paikka keskustaan ja kellonaika. Keskiolutta on oltava tarjolla, kaikki muu on vain plussaa. Parasta tietysti olisi, jos olisi oma rauha kabinetissa, mutta kun kukaan ei asiaa ota hoitaakseen, niin mennään yksinkertaisimmalla kaavalla. :-)

Turha säätö on vain turhaa säätöä.
Mä olisin taipuvainen seuraamaan tätä kaavaa. Jos saadaan kabinetti joksikin aikaa käyttöön niin hyvä niin, mutta en nyt lähtisi koko porukkaa kierrättämään pisin Pirkanmaata tai edes Tamperetta yhden luennon perässä. Ehdottomasti kaikki kunnia sille jos joku haluaa esitelmän pitää, mutta jos vastakkain laitetaan se että osa porukkaa jättää keikan käymättä hankalien järjestelyiden takia taikka sitten että meiltä jää jonkun yrittäjän markkinointitapahtuma välistä niin aiheen kiinnostavuudesta huolimatta mun kanta on selvä: ainakin itse olen tulossa tapaamaan ihmisiä enkä esitelmää :wink:

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
Vtec-Mies
Jäsen
Jäsen

Matti Alander kirjoitti:Olen selvitellyt kaverini avulla Paikkaa Tampereelta ja hänellä olisi mahdollisesti Ylöjärvellä tällainen vuokratila, josta saataisiin myös kahvit ja pullat, sen nimi on Deliway.
Pyysin häntä huomenna kysymään olisiko vapaata 30 - 40 hengelle 28.4. 18 -20 esitelmän pitämiselle. Esitelmä kestäisi reilun tunnin ja lopuksi jäisi aikaa keskusteluun. Yrityksemme hoitaisi nämä kulut ja sitten porukka voi mennä jatkoille Tampereelle ja keskittyä olennaiseen.
Esitelmästä saadaan kohtuullisen mielenkiintoinen, olen pitänyt näitä satoja ja voihan sitä rahan ja murheen säästöäkin tulla sitten tulevaisuudessa.
Palstan lukijoille käy varmaankin sama aineisto, kuin omakotiyhdistyksille ja isännöitsijöille. Voidaan käydä myös vähän rakennusfysiikkaa ja ammattikorkeankin aineistoa läpi.
Yleensä keskustelu on kohtuullisen vilkasta tällaisissa tilaisuuksissa.

Matti Alander
Olisin kovin kiitollinen tästä esitelmästä, varsinkin kun kaverimme Alander hoitaisi kulut viini , mutta kovin kaukana näille ihmisille keskustelujen mukaan Deliway on. Itse uskon että esitelmän jälkeen keskustelu ja kokemusten vaihto saattaa viedä aikaakin, eli kerkeääkö heput enänä keskustan rientoihin? No, toivottavasti joku paikallisempi tampereen suunnalta ottais asian hoitoon, rupee aika käymään vähiin. :?
Ei uus eikä avuton
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ei uus eikä avuton »

Kuulostaa hyvältä ja olisi mukava tavata muitakin "masokisteja"
Ei uus eikä avuton
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ei uus eikä avuton »

No. mites se tapaaminen edistyy. Aika uutena jäsenenä en systeemejä ihan tarkkaan tunne, mutta olisin kyllä
kovasti kiinnostunut kuulemaan alan/alojen gurun esitelmiä. :-D Ihan siittäkin syystä, että asiat on ajankohtaisia ja
kun on virallinen teema, niin kulut voi vähentää verotuksessa, oli sitten yrittäjä tai verokirjalla. Koulutustilaisuushan
tämä kuitenkin on.
Matti Alander
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Matti Alander »

Paikastahan tuo kiista näyttäisi olevan. Kyllä minulle sopii joku keskustan paikkakin vaikka ravintolan kabinetti mistä vaan edes piirtoheitin löytyy, eikä se vuokrakaan ongelma ole.
Ryyppyjuhlat ei ikävä kyllä enää tässä iässä kiinnosta, mutta esitelmä ja loppukeskustelu onnistuu.
Nyt sitten joku Tamperelainen vaan nopeasti puuhaamaan ja voi laittaa vaikka yksityisviestiä allekirjoittaneelle.
Aikaa tarvittaisiin pari tuntia, jotta edes jotain aiheesta saataisiin käsiteltyä.
pelkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pelkka »

(no ryyppyjuhlia ei onneksi ole olleet nuo aiemmatkaan tapaamiset Tampereella ja Helsingissä, vaan ihan ihmisten aikaan päättyneitä - siinä klo 23 maissa - leppoisia jutteluhetkiä tusinan foorumilaisia kanssa. Sanoo yksi joka on liikkeellä aina autolla ja selvinpäin.)
Vtec-Mies
Jäsen
Jäsen

No pakko peruuttaa tuleminen, kuinka ollakkaan tämä tuleva iloinen RMT-tapaaminen 28.04.2012 muuttui mun osalta surujuhlaksi :cry:
Kuoleman tapaus lähipiirissä eli hautajaiset just silloin :neutral:
No tuota tapaamista ei ole vissiin vielä oikein millään laila lyöty lukkoon, niin mun puolesta ajankohtaa voisi muuttaa. Mutta enemmistö päättäköön.
Mutta kyllä muuten sapettaa, aina jotain menee persiilleen kun jotain suunnittelee :evil:
Jouhakainen
Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jouhakainen »

Minä tulen kanssa paikalle, sikäli mikäli saan muuton ajoissa tehtyä. Pitäisi samana päivänä luovuttaa edellinen projekti uudelle onnelliselle omistajalle. Nyt olisi kahta kauhempi työmaa odottamassa.

Kalle
Pekka Huhta
Moderaattori
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Pekka Huhta »

Joudun jättämään reissun väliin, ikävä kyllä.

Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/
pelkka
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja pelkka »

Enkä minäkään pääse tällä kertaa paikalle: on päällekkäiset menot samaan aikaan eri puolella Suomea. Harmi.

pelkka

(äänestäessä olin "ehkä" ja nyt olen siis "ei".)
Viimeksi muokannut pelkka, Ti Huhti 24, 2012 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ari
Admin

Viesti Kirjoittaja Ari »

Pitääkö "äänestys" paikkansa? Kuusi tulee ja kuusi "ehkä"? Onko kaikki käyny ilmoittautumassa?
--------------------------------------------------------------------------------------------
RisaPeikko
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja RisaPeikko »

Vastasin ehkä ja nyt vastaukseni on muuttunut valitettavaksi "ei":ksi.
Vastaa Viestiin