Muutenkin linkit hyviin grillikatos ja huvimajaprojekteihin kiinnostaisi. Vaikka kaikki on vielä rempallaan, ei mulle tule kesää ilman kesäkeittiötä 8)
Huvimajan piirustuksia
Huvimajan piirustuksia
Löysin ulkorakennuksestani suuren määrän ehjiä suurikokoisia ikkunoita ja mieleen tuli rakentaa perinteinen kahdeksankulmainen huvimaja. Muutenhan tuon tekeminen ei varsin suurta laskupäätä vaadi, mutta katon mitoittaminen alkoi askarruttaamaan. Samalla tuli mieleen, että kait näistä jotain piirustuksia löytyy netistä, vaan ei tahdo oikein löytyä mittoineen ainakaan hyviä. Tai en löytänyt. Onko jollain hyviä vinkkejä kirjallisuuteen tai nettiin mistä saisi piirustukset. Toinen vaihtoehto on tehdä vaan seinäelementit ikkunoitten mukaan ja laskettaa firman Cad-velholla kattoelementit sen mukaan
Muutenkin linkit hyviin grillikatos ja huvimajaprojekteihin kiinnostaisi. Vaikka kaikki on vielä rempallaan, ei mulle tule kesää ilman kesäkeittiötä 8)
-
nummentie 434
- Jäsen

Re: Huvimajan piirustuksia
Viimosessa - tai edellisessä MAALLA -lehdessä (nro 2 ilm. 27.03.) oli juttua kahdeksankulmaisen huvimajan rakentamisesta vanhoista parvekkeen ovista, ei siinä tainnut ihan valmiita piirrustuksia olla, mutta ohjeita tekemiseen kyllä.
jos et lehteä enää mistään löydä, voin omani sulle vaikka postittaa.
jos et lehteä enää mistään löydä, voin omani sulle vaikka postittaa.
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Ei se mene kuin elokuvissa...
No perhana, siellähän on moiseen laskuriKiwikasa. kirjoitti:http://www.blocklayer.com/Default.aspx
Tuolta ehkä apua tai sitten ei....
Perustusasioita tutkailin kanssa ja kaikki lähtee siitä, että pitäs kaivaa potero ja valaa jne.. jne..
Ei tuon tarkoitus ole olla siinä loppua elämää ja kevyt rakenenne, niin luulis nyt vähemmälläkin selviävän