CSS puuttuu?
-
Khyron
- Jäsen

- Viesti:
CSS puuttuu?
Vaikuttas CSS puuttuvan jostain syystä?
-
umbrawhite
- Jäsen

Re: CSS puuttuu?
Sama täällä.
Jos se tarkoittaa että foorumin ulkoasu on tosi outo, niin täällä sama.
- vesahy
- Jäsen

Ohjelmistolisenssi jää nyt uusimatta?
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
kaipasi välimuistin tyhjennyksen ja taas toimii. Toimenpide vähän venähti kun olin matkoilla - terveiset Roomasta
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Jaa,seköseoli. Kyllä täälläkin ihmeteliin että WTF

Hirveä hätä täällä jo oli. Pakkoko sitä Roomassa on olla ja jättää porukka tuskailemaan
Oliko sielllä italianmaalla rintamamiestaloja?
Oliko sielllä italianmaalla rintamamiestaloja?
Näkyikö siellä rintamamiestaloja...?Ari kirjoitti:kaipasi välimuistin tyhjennyksen ja taas toimii. Toimenpide vähän venähti kun olin matkoilla - terveiset Roomasta
Ei se mene kuin elokuvissa...
Tiedä vaikka olis ollutkin, ainakin paikallisia versioita - onhan siellä ollt rintamamiehiäkin enemmän ja pidempään. Kateltiin vaan kivikasoja, kuten neiti 8v kuvailiHower kirjoitti:Oliko sielllä italianmaalla rintamamiestaloja?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Harmi että jouduit venymään sinne saakka laittaa meille ruskavärit takaisinAri kirjoitti:Tiedä vaikka olis ollutkin, ainakin paikallisia versioita - onhan siellä ollt rintamamiehiäkin enemmän ja pidempään. Kateltiin vaan kivikasoja, kuten neiti 8v kuvailiHower kirjoitti:Oliko sielllä italianmaalla rintamamiestaloja?
-En tee virheitä, ne teen tekemättäkin...
-
ramirez
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Taitaa taas joku puuttua... vai se css???
Samaa puutetta tuskaillaan täällä, ei pysty lukemaan tällaisena ei.
Uutena käyttäjänä ja tarjouksen rintsistä tehneenä kova opiskelu on käynnissä, mutta ei ilman ruskaa :D
Uutena käyttäjänä ja tarjouksen rintsistä tehneenä kova opiskelu on käynnissä, mutta ei ilman ruskaa :D
Mistä tämä johtuu? Tartteeko itte tehdä jotain vai mitähähtäh??
-
Pekka Huhta
- Moderaattori

Palsta toimii "normaalisti" vaikka näyttääkin näin hassulta. Ari on reissussa ja pääsee sorkimaan konepellin alle viimeistään maanantaina. Vaikuttaa ihan samalta vialta kuin tuossa aiemmallakin kerralla.
Vähemmän tekniikkaorientoituneelle selitykseksi että tuo CSS:n puuttuminen tarkoittaa sitä että "asiakirjapohja" joka kertoo miten sivuille pitäisi laittaa värit, fontit, kuvat ja muut puuttu. Itse sisältö eli raaka teksti tulee kyllä läpi mutta kaikki muotoilut puuttuu.
Käyttäjät ei itse pysty tekemään mitään tälle hassulle ulkoasulle, pitää vain odotella että saadaan Ari koneen ääreen.
Pekka
Vähemmän tekniikkaorientoituneelle selitykseksi että tuo CSS:n puuttuminen tarkoittaa sitä että "asiakirjapohja" joka kertoo miten sivuille pitäisi laittaa värit, fontit, kuvat ja muut puuttu. Itse sisältö eli raaka teksti tulee kyllä läpi mutta kaikki muotoilut puuttuu.
Käyttäjät ei itse pysty tekemään mitään tälle hassulle ulkoasulle, pitää vain odotella että saadaan Ari koneen ääreen.
Pekka
Askartelua ja ajanhukkaa: http://www.sihistin.fi/