Peltikaton tekijöitä Uudellamaalla
Peltikaton tekijöitä Uudellamaalla
Meillä on kattoremppa edessä; vanha aaltopeltikatto pitää vaihtaa peltikattoon. Kuulisin mielelläni kokemuksia Uudellamaalla toimivista katontekijöistä. Mistä löytyisi hyvää jälkeä tekevä ja mielellään kohtuuhintainen urakoitsija?
Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät.
-
kuusikkolaiset
- Jäsen

Re: Peltikaton tekijöitä Uudellamaalla
http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palve ... Naakka+Oy/
Nuo tekivät meille konesaumapeltikaton ja tyytyväisiä oltiin.
Timpurit ja vastaava mestarikin otti heidän yhteystiedot, että kaiketi ihan hyviä olivat.
Nuo tekivät meille konesaumapeltikaton ja tyytyväisiä oltiin.
Timpurit ja vastaava mestarikin otti heidän yhteystiedot, että kaiketi ihan hyviä olivat.
Re: Peltikaton tekijöitä Uudellamaalla
En voi suositella, mutta ainakin antaa risuja, että semmoisessa firmassa jonka nimi viittaa biljardi-peliin, näyttäisi olevan yksi munapää kattoasiantuntijana, jota totta vie en suosittele
. Itse tutkin samalla tuosta firmasta sen toisenkin hepun taustoja, sekin on ollut ennenkin jokin huijari
. Sitä en tunne sillain varsinaisesti milläänlailla. No joka tapauksessa lopulta joutu tekeen ite kun se A__hole jätti kesken. Tuli muuten hyvä kun teki ite
.
Tämä huijari siis toimi eri firman nimen alla silloin, konkassa nykyään se firma.. Kaksi talvea kestänyt tämä omatekoinen katto komeita lumimääriä hievahtamatta, kerroin varmuuskertoimet vielä noin tuplana
. Kannattaa tutkia firman taustat tarkkaan ja tarkastuttaa sopimus jollakin lakimehellä. Sopimuksen purku meinaan on hidasta ja kallista jälkeenpäin
.
Joo, olinhan mä tutkinut frman taustat, mutta kun noi päätökset näkee viiveellä siellä protestilistalla.
Tulipas sekava kirjoitus kun lisäilin väliin höpötyksiäni, mutta tsemppiä kuitenkin
.
Tämä huijari siis toimi eri firman nimen alla silloin, konkassa nykyään se firma.. Kaksi talvea kestänyt tämä omatekoinen katto komeita lumimääriä hievahtamatta, kerroin varmuuskertoimet vielä noin tuplana
Joo, olinhan mä tutkinut frman taustat, mutta kun noi päätökset näkee viiveellä siellä protestilistalla.
Tulipas sekava kirjoitus kun lisäilin väliin höpötyksiäni, mutta tsemppiä kuitenkin
Laadun Tae, Älä Urakointia Muualta Hae!.. Tee siis ihan ite!