Millasia työtuoleja tellä on? tämä millä istun niin on 3vuotta sitten ostettu stemmasta normi työtuoli. Nyt vaan alkaa pehmusteet mennä lyttyyn.
Olisko mitään puista vaihtoehtoa? Koneella tulee istuttua aika paljon että sekin tietysti vaikuttaa asiaan.
Kirjoituspöytä ja työtuoli
Jos mulla olis rahaa niin ostaisin ehdottomasti jonkin Stokken tuoleista, joko satulatuolin tai sen, jossa on polville nojat muttei selkänojaa. Olen niin lyhyt, että hyvää tuolia/asentoa tuntuu olevan mahdoton löytää. Noissa pysyy selkä kunnossa. Nykyinen työtuoli taitaa olla Martelan poistomyynnistä. Mutta miten välttää hiirikäsi! 
-
Multis
- Jäsen

- Kotisivu: http://kotimmekoivurinne.blogspot.fi
Työtuolit
Mulla on biedermeier-tuoli kierrejousilla ja miehellä 50-luku-tyyliin koivuinen käsinojallinen tuoli. Kun ovat kestäneet vuosikymmeniä, niin kestänevät edelleen meidänkin käytön.
Opettele käyttämään näppäinyhdistelmäkomentoja. Auttaa välttämään hiirikäsioireita ja samalla nopeuttaa (käytettävästä sovelluksesta riippuen) koneen käyttöä. Monessa sovelluksessa ei hiirtä oikeasti juurikaan tarvitse, jos käyttää näppäinyhdistelmiä.Minttu kirjoitti:Mutta miten välttää hiirikäsi!
Yleensä valikkokomennoissa on vinkkinä kerrottu vastaava näppäinyhdistelmä, ja monissa ohjelmissa ne ovat enimmäkseen samat.
Pakko mainita: graafisten käyttöliittymien aikoinaan yleistyessä työkaverit piti minua aivan guruna, kun käytin sujuvasti hiirtä. Nykyään jotkut sanovat tehokäyttäjäksi, kun vältän hiiren käyttöä näppäinyhdistelmillä.