Byggmax
- vesahy
- Jäsen

Re: Byggmax
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
-
tessu
Noo Vironpoijjiilla on ollu hieman toiset toleranssit ja kuivatukset kuin tääl on totuttu,kumma homma ettei enää Suomesta puuta mukamas löydy?
Onkohan tällä Byggmaxilla ja Motonetillä jotain yhtäläisyyttä kun huonoa kuuluu molemmista heh
Onkohan tällä Byggmaxilla ja Motonetillä jotain yhtäläisyyttä kun huonoa kuuluu molemmista heh
Ei taida juuri olla, Biltema taitaisi osua paremmin...tessu kirjoitti: Onkohan tällä Byggmaxilla ja Motonetillä jotain yhtäläisyyttä kun huonoa kuuluu molemmista heh
- vesahy
- Jäsen

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Byggmaxista ostetusta lattialankusta verannan permanto lyötiin. Kauan etsittyäni löysin nimenomaan Byggmaista viiden tuuman lattialankkua, suomalaisen sahan tuottamaa, kuivaa ja suoraa, muovipakettiin käärittyä. Ja hintakin tuntui kohtuulliselta, 1,99 per metri. Mutta kun en huomannut, että sen yläkulmat on viistetty, etten sanoisi niistetty joten lautojen väliin tuli sellainen parin millin v-ura.
Olin jollain hankintamatkalla silloin kun miehet permantoa löivät joten kun tulin paikalle, niin lattia oli valmis. Ja tuskin olisin uusia lautoja siihen hätään mistään edes saanutkaan. Olkoon nyt sitten tuollainen vaikka ei se minun mielestäni tyyliin kuuluu. Kysymyksessä on kuitenkin myöhemmin rakennettu sauna- ja verantasiipi, vanhalel puolella se olsiis kenkutatnut vielä enemmän.
Olin jollain hankintamatkalla silloin kun miehet permantoa löivät joten kun tulin paikalle, niin lattia oli valmis. Ja tuskin olisin uusia lautoja siihen hätään mistään edes saanutkaan. Olkoon nyt sitten tuollainen vaikka ei se minun mielestäni tyyliin kuuluu. Kysymyksessä on kuitenkin myöhemmin rakennettu sauna- ja verantasiipi, vanhalel puolella se olsiis kenkutatnut vielä enemmän.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
-
Toljanteri
- Jäsen

Byggmaxissa on hyvää kattohuopaa ja ihan ok hintaan. Puutavara on kyllä melkoista polttopuuta, mutta kelpaa rakennustelineisiin.
Räystäskourutkin tuntuu olevan ihan suht laadukasta, näkee sitte vuosien päästä.
Räystäskourutkin tuntuu olevan ihan suht laadukasta, näkee sitte vuosien päästä.
- vesahy
- Jäsen

Nyt kun olen permannon maalannut, niin ei se viisteura siinä lattiassa yhtään pahalta näytä. Annoin siis tuomioni liian aikaisin.vesahy kirjoitti:Mutta kun en huomannut, että sen yläkulmat on viistetty, etten sanoisi niistetty joten lautojen väliin tuli sellainen parin millin v-ura.
Minä kun pahoitin mieleni ihan samasta asiasta. Vasta kotona ensimmäistä lankkua paikalleen laittaessa huomasin, että niihin oli mokoma viiste tehty. Hyvä kuulla, ettei maalattuna näytä niin pahalta, kun on vielä maalaamatta.vesahy kirjoitti:Nyt kun olen permannon maalannut, niin ei se viisteura siinä lattiassa yhtään pahalta näytä. Annoin siis tuomioni liian aikaisin.vesahy kirjoitti:Mutta kun en huomannut, että sen yläkulmat on viistetty, etten sanoisi niistetty joten lautojen väliin tuli sellainen parin millin v-ura.
- vesahy
- Jäsen

Itse asiassa näyttää aika paljon samanlaiselta kuin purettu permanto rakoineen. Ainoastaan päätyponttaukset eivät istu ihan kauniisti. Ei kuitenkaan irvistä niin pahasti, että tarvitsisi alkaa kittaileen. Permolla muuten vetelin, että saatiin sama vanha sävy.Purua kirjoitti:Vasta kotona ensimmäistä lankkua paikalleen laittaessa huomasin, että niihin oli mokoma viiste tehty. Hyvä kuulla, ettei maalattuna näytä niin pahalta, kun on vielä maalaamatta.
- PetteriKivimäki
- Jäsen

Juu osataan sitä muuallakin; minä K-Raudan nuorelta kaverilta kysymään, että onkos sellasia leveäkantaruuveja olemassa, jolla sais nätisti 30 millisen polyuretaanilevyn kiinni koolaukseen. Kaveri oli hetken ahdistuneen näköisenä ja katsoi minua, kysyi: "Niin onx se polyuretaani jotain valokatetta?"
Meitsillä lopsahti suu apposen auki ihan refleksinomaisesti kai, kun kaveri jatkoi kiireesti perään: "Niin kun emmä näist tiedä, tuolla perällä on semmosii jotka tietää".
Meitsillä lopsahti suu apposen auki ihan refleksinomaisesti kai, kun kaveri jatkoi kiireesti perään: "Niin kun emmä näist tiedä, tuolla perällä on semmosii jotka tietää".
Jumalauta, saunan takana on tilaa!
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
Ensi kesänä teen sinne kasvimaan.
-
tessu
Ei nykyajan myyjät mitään tiedä,sanovat vaan et kato netistä jollet tiiä!
harva kauppa on enää niin palvelualtis että ehtii asiakkaiden kysymyksiin vastaamaan,taitaa olla suurin päämäärä vaan kartuttaa kassaa sen minkä kerkiää?
harva kauppa on enää niin palvelualtis että ehtii asiakkaiden kysymyksiin vastaamaan,taitaa olla suurin päämäärä vaan kartuttaa kassaa sen minkä kerkiää?
-
Jarppi78
- Jäsen

Ratsastan tällä vanhalla ketjulla, toivottavasti ei ole mielensäpahoittajia paikalla :)
Onko joku käyttänyt saunaremonttiinsa Byggmaxin "sauna-satua" eli tätä http://www.byggmax.com/fi-fi/rakennusta ... te-saunaan
Hintahan on kohdillaan mutta onkohan tuo laadultaan ihan sauna-sadun veroista ?
Onko joku käyttänyt saunaremonttiinsa Byggmaxin "sauna-satua" eli tätä http://www.byggmax.com/fi-fi/rakennusta ... te-saunaan
Hintahan on kohdillaan mutta onkohan tuo laadultaan ihan sauna-sadun veroista ?
Samanlainen tote ainakin nettitietojen perusteella, kun googlelta tiedustelee foliossa näkyvää nimeä, täältä esim tuotetietoa http://www.recticelinsulation.co.uk/products
Tiedätkö, mitä myyjille halutaan maksaa? Sillä ei saa ihan helpolla rakennusalan ammattilaista töihin, pitää olla sitä kutsumusta mukana. Kyllähän monesta kaupasta löytyy myös niitä ammattitaitoisia myyjiä mutta useammin sitten ammattimyynnin puolella.tessu kirjoitti:Ei nykyajan myyjät mitään tiedä,sanovat vaan et kato netistä jollet tiiä!
Maksamisen halusta en tiedä, mutta kyllä vähittäismyyntihinnoissa on hurjat katteet: pitäisi olla varaa osaaviin myyjiin.Zaffodi kirjoitti:Tiedätkö, mitä myyjille halutaan maksaa? Sillä ei saa ihan helpolla rakennusalan ammattilaista töihin, pitää olla sitä kutsumusta mukana. Kyllähän monesta kaupasta löytyy myös niitä ammattitaitoisia myyjiä mutta useammin sitten ammattimyynnin puolella.tessu kirjoitti:Ei nykyajan myyjät mitään tiedä,sanovat vaan et kato netistä jollet tiiä!