Hei,
meillä on yläkerran sivuvintin seinät päällystetty vanhoilla sanomalehdillä (vuodelta 1952). Osaako kukaan sanoa millä nuo on kiinnitetty pinkopahviin, kun ovat pysyneet niin hyvässä kunnossa?
T: Minimi
sanomalehdet tapettina?
Re: sanomalehdet tapettina?
Liisterillä?
-
kakluuni
- Jäsen

ääni liisterille, joka on itse tehty ja keitetty vedestä ja vehnäjauhosta.
-
Carovarium
- Jäsen

- Kotisivu: http://Carovarium.blogspot.com
- Viesti:
^^ noin se varmaan tehään oikeesti, mutta mä sekotin fiftyfifty vettä ja erikeepperiä. sivelin ensin paperille (nurjalle puolelle) ja sillä aikaa, kun se imeyty, sivelin seinälle. sivu seinään ja taas kerros siihen päälle.
koita saada tasasesti, mutta pientä kuprua siihen kyllä tulee. kuivuessa silostuu...silenee.. oikenee :D
koita saada tasasesti, mutta pientä kuprua siihen kyllä tulee. kuivuessa silostuu...silenee.. oikenee :D
Hengittävyys ei vain ole parhaimmillaan noilla muoviliimoilla ja -liistereillä...
- vesahy
- Jäsen

Erikeeperillä kun liisteriä vahvistaa, niin tapetin irroitus myöhemmin tulee aika paljon vaikeammaksi. Ellei sitten mahdottomaksi. Olen kyllä itsekin sitä käyttänyt, mutta vain kapeana raitana vuodan yläpäässä.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?