Jos niin minkä?
Rc-auto
Rc-auto
Omistaako kukaan rc-autoa
Jos niin minkä?
Jos niin minkä?
--------------------------------------------------
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
Ammatilta laattaaja. 5 v. ainakin 200 kylppäriä laatoitettu.
Melkein kaiken voi itse tehdä kun käyttää aivoja, sitten kun aivot ei riitä, niin on hyvä ottaa ammattilainen tekemään.
- lmfmis
- Jäsen

- Kotisivu: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Re: Rc-auto
Tamiyan Mantaray:tä on kolme
Seuraavaksi hankin sellaisen joka jaksaa mennä ruohikolla. Nämä 1:10 ei siitä suoriudu. 1:8 ja isot renkaat.
Seuraavaksi hankin sellaisen joka jaksaa mennä ruohikolla. Nämä 1:10 ei siitä suoriudu. 1:8 ja isot renkaat.
Eristysremppa: http://www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=9&t=8430
Joskus ostin peräjälkeen pari Nikko merkkistä akkukäyttöistä pojalle ja kaikki täysiä paskoja. Palautin kaikki sitämukaa, kun oli kokeiltu...
Seuraavaksi, kun on ylimääräistä tai muuten innostuu niin ostan pojalle ( itselle) jonkun polttomoottori vehkeen...
Pitää olla semmonen mikä menee nurmikolla ja repii muijan kukat juurineen...

Seuraavaksi, kun on ylimääräistä tai muuten innostuu niin ostan pojalle ( itselle) jonkun polttomoottori vehkeen...
Pitää olla semmonen mikä menee nurmikolla ja repii muijan kukat juurineen...
Ei se mene kuin elokuvissa...
Toin aikanaan meidän pojille Japanista tälläiset:Kiwikasa. kirjoitti:.... ja repii muijan kukat juurineen...![]()

Mittakaava 1/16 - pituutta melkein metri. Niillä repii vaikka pensasaidan juurineen jos sille päälle sattuu
Naapuruston muiden pikkukölvien Nikkon sun muut rimpulat kalpenevat noiden rinnalla.
Yhtään asiasta tietämättä kysyisin kuinka kallis RC-harrastus on? Jos kuitenkin jätetään poikien lelut sikseen ja keskitytään MIESTEN leluihin? Mitä alkuun pääseminen maksaa?
Itelläni ollu joskus pikkupoikana metanolilla toimiva rc-auto :D
Nyt ajattelin hommata Kyosho DRX Citroen C4 WRC nitro.
Unelmissahan olis joskus saada suihkumoottori rc hävittäjä

Nyt ajattelin hommata Kyosho DRX Citroen C4 WRC nitro.
Unelmissahan olis joskus saada suihkumoottori rc hävittäjä
--------------------------------------------------
Jollain n. 500 eurolla saa uuden Kyoshon täyskokoisen mallin radioineen ja akkuineen.lapanen kirjoitti:Yhtään asiasta tietämättä kysyisin kuinka kallis RC-harrastus on? Jos kuitenkin jätetään poikien lelut sikseen ja keskitytään MIESTEN leluihin? Mitä alkuun pääseminen maksaa?
Kummipojalla on Kyoshon Mini Inferno, sellainen pieni mutta "oikea". Neliveto, kulkee lujaa mutta se pieni koko saattaa haitata piharäppäilyä, ei varmaan mene reunakiveysten yli tai nurmikolla. Voipi olla että itse hankin sittenkin täysikokoisen crossarin "pojille"
RC-laiva mulla jo onkin, itte faneerista tehty reilu 25 vuotta sitten, ja muutama liidokki joiden lennot menivät niin sun näin mutta kipinä jäi
Kari
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
"...and we'll raise up our glasses against evil forces,
singin': 'Whiskey for my men and beer for my horses!' "
Pitäähän pojilla leluja olla. Itse ostin pojalle joku aika sitten sellasen tekniikka lego radio ohjattavan kaivinkoneen...
Poika on kohta 5v....
Poika on kohta 5v....
Ei se mene kuin elokuvissa...
-
kakkaroolari
- Jäsen

Täältä löytyy Marui Thunderbird, varaosina toinen ja vielä yksi Ninja, joka on sama vehje eri korilla. Nyt en ole jokuseen vuoteen ajanut - taitaa olla akut taas kuolleet. Vakiona toi ei kauhee tykki ollut, mutta vaihdoin siihen elektronisen nopeudensäätimen, väkevämmään moottorin, pyöriin kuulalaakerit ja metallisen tasauspyörästön. Näiden operaatioiden jälkeen siitä tuli yksi akseli vaihdelaatikon kyljestä läpi - piti porata laakeri jotta rupesi pysymään siellä sisällä. Pieni tämäkin on, 1/10, mutta neliveto. Muistaakseni se menee nurmikolla sen verran ettei nyt kiinni jää.
Kaverit osti pojalle radio-ohjattavan Ferrarin kun hän syntyi, ekana jouluna ostin lahjaksi rc-helikopterin. Vaimo ei vaan ymmärrä mutta ei kai sillä väliäKiwikasa. kirjoitti:Pitäähän pojilla leluja olla. Itse ostin pojalle joku aika sitten sellasen tekniikka lego radio ohjattavan kaivinkoneen...
Poika on kohta 5v....
Nyt kun poika on jo 1,5vee niin haluaisi tuommoisen Tiikerin ja ehkä vaikka "ducted fan" suihkarin
Meidän pojista vanhempi oli melkein kahden kun toin Kuningastiikerit Japanista ja nuorempikin söi jo kiinteää ravintoa
Kuningastiikereitä on seurannut joukko erinäköisiä ja laatuisia r/c-laitteita... Königstigeritkin toki ovat edelleen hengissä ja voimissaan... täytyy sanoa että kaikki leluiksi tarkoitetut ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä ja toisaalta kaikkein opettavintakin on että laite tulee osina laatikossa ja pitää itse koota ja trimmata kuntoon.
Tällä hetkellä suunnitelmissa on saada ensi keväänä ilmoille ensimmäinen iso polttomoottorimallilennokki... pojilla olisi kovat poltteet helikopteriin, mutta paikallisen lentokoneverstaan pääosakkeenomistajana käytän veto-oikeutta ja kiellän pyöriväsiipisten rakentelun kunnes on varmaa että ne pysyvät ilmassa ja niillä ei tyhmäillä.
Kuningastiikereitä on seurannut joukko erinäköisiä ja laatuisia r/c-laitteita... Königstigeritkin toki ovat edelleen hengissä ja voimissaan... täytyy sanoa että kaikki leluiksi tarkoitetut ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä ja toisaalta kaikkein opettavintakin on että laite tulee osina laatikossa ja pitää itse koota ja trimmata kuntoon.
Tällä hetkellä suunnitelmissa on saada ensi keväänä ilmoille ensimmäinen iso polttomoottorimallilennokki... pojilla olisi kovat poltteet helikopteriin, mutta paikallisen lentokoneverstaan pääosakkeenomistajana käytän veto-oikeutta ja kiellän pyöriväsiipisten rakentelun kunnes on varmaa että ne pysyvät ilmassa ja niillä ei tyhmäillä.
traxxasin autoja muutamia ollut ja nytkin yksi revo....
Joku rc-auto tuolta löytyy mut merkkiä en muista. Menee ku piäni eläin ja hajoo ko porsliini jos vähänki hyppyyttää. Osia ite tehny amuliinista jos kestäis...
Sopii toki muksun ajotyyliin paremmin kun omaan tyyliin =D
Sopii toki muksun ajotyyliin paremmin kun omaan tyyliin =D
rmt vm-56. 140m²+60m²+45m². Pelletillä lämpiää komiasti torppa
-
Markku&Rintsikka
- Jäsen

No minä olenkin pulassa selityksen kanssa, kun ei ole jälkikasvua, joka antaisi skalen autoradalle tekosyyn. On muutama metri rataa. Pystyn rakentamaan radan jossa pääsee kerralla 6 (kuusi) autoa ajamaan. Tosin rata ei ole tasapuolinen kaikille. Neljälle autolle saan tehtyä tasapuolisen radan. Eli kaikilla on sama määrä samanlaisia mutkia ja yhtä paljon suoraa rataa.KariFS kirjoitti: Onneks on noi 7 ja 10 vuotiaat jotka ovat jo antaneet "alibin" mm. Scalectrix-autoradalle![]()
Rintsikka asuja jo vuodesta 2005. Noin 200m2 kolmessa kerroksessa, on siinä sinkulla siivoamista.
En minä mikään utelias ole .... een
En minä mikään utelias ole .... een