Huomasin justiin että Joukkoenkeli oli noteerattu myös Vihreässä langassa
Minä olen niin vanha ja syrjässä kaikesta yhteiskunnallisesta kehityksestä että piti käydä ensin Wikipediassa lukemassa että mitä tarkoittaa
joukkoistaminen 
Sitten vasta uskalsin mennä katsomaan itse Joukkoenkeliä. Tuli sellainen olo, että olen todellakin vanha ja syrjässä sekä kaikesta yhteiskunnallisesta kehityksestä että pääkaupunkiseudusta eikä minulla ole edes Jopoa

Toisaalta meillä on jo täällä ruokapiiri, käydään leikkimässä 10 metrin päässä sijaitsevalla luonnonsuojelualueella joka kelpaisi vaikka arboretumiksi, eikä tarvetta pyöräparkeille kun pyörällä pääsee aina suoraan lähtöpaikasta päämäärään. Sikäli noista asioista tuli sellainenkin olo, että eläminen täällä syrjemmässä on oikeastaan aika hip ja pop.
No mutta, vakavasti puhuen uskoisin kyllä vahvasti että tuosta voi nousta jos ei nyt satoja tai tuhansia niin ainakin joitakin tosi hienoja ja hyviä juttuja, jotka olisivat ilman tuollaista laukaisualustaa jääneet kehittelemättä. Ja sehän on jo paremmin kuin hyvin jos maailmassa on pari hienoa ja hyvää juttua lisää!
"Saavat tehdä tämän päivän talot juuri niin kuin haluavat, mutta minun talo on tehty kuusikymmentä vuotta sitten ja semmonen aika näkyy talossa ja ihmisessä. Kiitos mutta ei kiitos." - Tuomas Kyrö: Mielensäpahoittaja