Jo herkeää naulaus ja sahaus ja melske,
eikö jo kuulukin tiukujen helske?
Jo pudota kädestä hanskat ja kalut,
On aika hillitä remonttihalut.
Ja komeroon piiloon ne tapettirullat,
että mahtuu pöydälle piparit ja pullat.
Jos nurkista tuulee, ei huolta nyt siitä,
eiköhän Jouluna lämpöä riitä.
Rauhoittukaa, levätkää, nauttikaa läheistenne seurasta,
Juokaa hillitysti joulujuomia, ja ennenkaikkea;
Muistakaa sammuttaa kynttilät!
Hyvän joulun toivotukset kaikille rintamamiestalollisille
-
nummentie 434
- Jäsen

Hyvän joulun toivotukset kaikille rintamamiestalollisille
Opi toisten virheistä, et voi millään elää tarpeeksi kauan tehdäksesi ne kaikki itse.
Re: Hyvän joulun toivotukset kaikille rintamamiestalollisille
Täältä myöskin arvon raatilaisille ja kaikille muillekin tasapuolisesti hyvää,rauhallista ja tunnelmallista Joulua!
-
hämäläinen
- Jäsen

Yhdyn edellisiin toivottaen rauhaisaa ja turvallista joulua sekä taidokkuutta tyytyväisyyttä vuodelle 2013 meille kaikille.
Samoin jouluja toivotellaan täältä.
Talvipäivänseisaus oli paripäivää sitten eli kohti valoisampaa mennään. Päivät pitenee.
Joku voisi vaikka väittää, että kyllä sen jo huomaa....
Talvipäivänseisaus oli paripäivää sitten eli kohti valoisampaa mennään. Päivät pitenee.
Joku voisi vaikka väittää, että kyllä sen jo huomaa....
- gretheline
- Jäsen

- Kotisivu: http://villabahnhugel.blogspot.fi/
Iloista Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2013 kaikille foorumin talollisille!
Tämä on ensimmäinen Joulu minulle tässä rakkaassa rintamamiestalossani. Eilen kuurasin lattiat suovan ja juuriharjan kanssa ja laitoin joulukoristeet paikoilleen ja itkuhan siinä meinasi tulla kun on jotenkin erityisen rauhallinen, seesteinen ja lämmin tunnelma talossa nyt, talon henki panee kyllä parastaan Joulun kunniaksi. Täällä on ihmisen niin hyvä olla, elää ja eheytyä, kasvaa vanhaksi ja viisaaksi. Pihalla puiden oksat ovat pukeutuneet untuvamaiseen pakkaslumeen, se on kuin höyheninä oksilla, pakkasta on nyt -26°C, taivas on niin tähtikirkas kuin vain kylmimpinä pakkasöinä voi olla ja ympärillä on rauha ja hiljaisuus. Minä olin jo unohtanut miltä Joulu parhaimmillaan tuntuu, mutta kyllä se nyt muistuu mieleen. :D
Tämä on ensimmäinen Joulu minulle tässä rakkaassa rintamamiestalossani. Eilen kuurasin lattiat suovan ja juuriharjan kanssa ja laitoin joulukoristeet paikoilleen ja itkuhan siinä meinasi tulla kun on jotenkin erityisen rauhallinen, seesteinen ja lämmin tunnelma talossa nyt, talon henki panee kyllä parastaan Joulun kunniaksi. Täällä on ihmisen niin hyvä olla, elää ja eheytyä, kasvaa vanhaksi ja viisaaksi. Pihalla puiden oksat ovat pukeutuneet untuvamaiseen pakkaslumeen, se on kuin höyheninä oksilla, pakkasta on nyt -26°C, taivas on niin tähtikirkas kuin vain kylmimpinä pakkasöinä voi olla ja ympärillä on rauha ja hiljaisuus. Minä olin jo unohtanut miltä Joulu parhaimmillaan tuntuu, mutta kyllä se nyt muistuu mieleen. :D
"...ja hänen kaikkein salaisin unelmansa oli omenapuu."
-Tove Jansson
RMT 1955-'57, 110/185m2, puu & ekosähkö
-Tove Jansson
RMT 1955-'57, 110/185m2, puu & ekosähkö