Hei!
Osaisko kukaan vinkata suurtehoimurointia tekevistä firmoista Hämeenlinnan seudulla? Google ei löydä. Alapohjasta olisi kysymys...
terv. tieva
Suurtehoimurointi Hämeenlinnan seudulla?
Re: Suurtehoimurointi Hämeenlinnan seudulla?
Tehoc kävi yhden tasakaton imuroimassa sepelistä puhtaaksi, hinnoista ei sen paremmin tietoa.
Kiitos vinkistä. Tehoc olikin nykyään nimeltään Delete, ja toimipiste siirtynyt Turengista Riihimäelle. Myös L&T olisi tehnyt Tampereelta käsin imurointia Hämeenlinnaan. Hintaluokka oli reilu 200€/tunti. Voin suositella Deleteä. 70m2 alapohjan imurointi kesti 3h ja kevytsoran puhallus 2h.
Nostan vanhaa aihetta.
Itsekin pitäisi löytää kevääseen mennessä jostain firma suurtehoimurointiin. Tarkoitus tipauttaa ainakin osittain purut alas kellarin lattialle, josta ne on helppo imuroida talteen.
Mutta kun tuntuu tarjonta olevan vain noita suuria firmoja, eli L&T ja Delete. Itsellä taas olisi hakusessa pienempi firma, jonka kanssa homma saataisin sovittua hieman joustavammin. Jo senkin takia, että olen töissä paikallisessa jätehuoltofirmassa, joten jätemaksut ovat minulle ilmaiset.
Itsekin pitäisi löytää kevääseen mennessä jostain firma suurtehoimurointiin. Tarkoitus tipauttaa ainakin osittain purut alas kellarin lattialle, josta ne on helppo imuroida talteen.
Mutta kun tuntuu tarjonta olevan vain noita suuria firmoja, eli L&T ja Delete. Itsellä taas olisi hakusessa pienempi firma, jonka kanssa homma saataisin sovittua hieman joustavammin. Jo senkin takia, että olen töissä paikallisessa jätehuoltofirmassa, joten jätemaksut ovat minulle ilmaiset.
kysäskää kaivopumppu oy lempäälä aika hyvin pysty sopiin omat imuroinnit,jäi jopa repsikkakin pois kyydistä kun itse toimin apumiehenä vaikkei sitä tarvinnutkaan kauheesti.