Suurtehoimurointi Hämeenlinnan seudulla?

Ajatuksena kertoa mm. "järkevän" hintaisista tuotteista ja vinkeistä niiden hankintaan. Keskustelua myös tarjouksista ja käytetyn tavaran myyntipisteistä ja kierrätyskeskuksista.
Vastaa Viestiin
tieva
Jäsen
Jäsen

Suurtehoimurointi Hämeenlinnan seudulla?

Viesti Kirjoittaja tieva »

Hei!

Osaisko kukaan vinkata suurtehoimurointia tekevistä firmoista Hämeenlinnan seudulla? Google ei löydä. Alapohjasta olisi kysymys...

terv. tieva
aje
Jäsen
Jäsen

Re: Suurtehoimurointi Hämeenlinnan seudulla?

Viesti Kirjoittaja aje »

Tehoc kävi yhden tasakaton imuroimassa sepelistä puhtaaksi, hinnoista ei sen paremmin tietoa.
tieva
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja tieva »

Kiitos vinkistä. Tehoc olikin nykyään nimeltään Delete, ja toimipiste siirtynyt Turengista Riihimäelle. Myös L&T olisi tehnyt Tampereelta käsin imurointia Hämeenlinnaan. Hintaluokka oli reilu 200€/tunti. Voin suositella Deleteä. 70m2 alapohjan imurointi kesti 3h ja kevytsoran puhallus 2h.
SaLexi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja SaLexi »

Nostan vanhaa aihetta.

Itsekin pitäisi löytää kevääseen mennessä jostain firma suurtehoimurointiin. Tarkoitus tipauttaa ainakin osittain purut alas kellarin lattialle, josta ne on helppo imuroida talteen.

Mutta kun tuntuu tarjonta olevan vain noita suuria firmoja, eli L&T ja Delete. Itsellä taas olisi hakusessa pienempi firma, jonka kanssa homma saataisin sovittua hieman joustavammin. Jo senkin takia, että olen töissä paikallisessa jätehuoltofirmassa, joten jätemaksut ovat minulle ilmaiset.
mk kax
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja mk kax »

kysäskää kaivopumppu oy lempäälä aika hyvin pysty sopiin omat imuroinnit,jäi jopa repsikkakin pois kyydistä kun itse toimin apumiehenä vaikkei sitä tarvinnutkaan kauheesti.
Vastaa Viestiin