Minulle sanoi naapurin mummo, että jos en maalaa taloa siniseksi, nimeä ei tipu. Siinä sitten tovi keskusteltiintessu kirjoitti:Tässäkin naapuri haki multa nimen lappuun viime keväänä kun uusitti peltikaton,ei tienny et vaatiko kunta semmosta ees mut minä sanoin että tuos on nimi ja miehet hommiin ,mua kun ei haittaa millanen se naapurin katto on kun ei paljoo ees näy.
Oma tupa, oma lupa?
-
kappalainen
- Jäsen

Re: Oma tupa, oma lupa?
Yksi huhta alkoi yvllä nillittämään ja kertomaan mitä saa kirjoittaa, lopetin käytön
Re: Oma tupa, oma lupa?
Tässä vielä sekin hauska, että tietyissä asioissa naapurit pitää kuulla. Se ei tarkoita sitä, että sillä olisi mitään merkitystä. Jos mikään todellinen syy ei estä maalamasta taloa esim. keltaiseksi, saa naapurit olla mitä mieltä haluavat. Pykälissä vain on, että naapurit pitää kuulla...kappalainen kirjoitti:Minulle sanoi naapurin mummo, että jos en maalaa taloa siniseksi, nimeä ei tipu. Siinä sitten tovi keskusteltiintessu kirjoitti:Tässäkin naapuri haki multa nimen lappuun viime keväänä kun uusitti peltikaton,ei tienny et vaatiko kunta semmosta ees mut minä sanoin että tuos on nimi ja miehet hommiin ,mua kun ei haittaa millanen se naapurin katto on kun ei paljoo ees näy.