asunnon ilmainen hinta-arvio?

Rintamamiestaloista ja muusta
Vastaa Viestiin
tessu

asunnon ilmainen hinta-arvio?

Viesti Kirjoittaja tessu »

No jo on aikoihin eletty,tuli kännykkään viesti että Hei haluatko talosi ilmaisen hinta-arvion,vastaa viestiin VIVA ja otamme sinuun yhteyttä,viesti on ilmainen t:Viva LKV osoite lähde:Fonecta Nettix.Fi
Onkohan toiset saanu tämmöisiä viestejä? ihmettelen vaan kun on tuo numero prepaidi niin eivät kyllä tiedä ees kenelle se kuuluu ja vielä vähemmän pitäisi olla tietoa että minkälaisessa talossa asun?
Kaikenmoista ne yrittää mutta siinähän saavat yrittääkkin!
Miettinen
Jäsen
Jäsen
Kotisivu: tyyppitalossa.blogspot.fi/

Re: asunnon ilmainen hinta-arvio?

Viesti Kirjoittaja Miettinen »

Tulisikohan sieltä itse kiinteistökuningatar arviota tekemään?
"Se kuuluu sen talon tyyliin elää: syksyisin ja keväisin siellä on vettä kellarissa. Piste."
- Kiinteistökuningatar Kaisa -
kuusikkolaiset
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja kuusikkolaiset »

Meille tuli sama setti eilen ehtoolla. Mulla salainen numero ja rouvalla duuninumero... Silti löysivät. Liekkö alueen mukaan laitettu, eli menee tietyissä mastoissa oleville? Ei nyt kuiteskaan olla myymässä tai tarvita arviointia, kun just tää fiksattiin kuntoon...
KMS
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KMS »

Mihin muuten toi prepaidin käyttämisen logiikka perustuu? Mä olen aina ajatellut, että normaaleilla aikuisihmisillä pääsyy prepaidin käytölle olis nimenomaan se, ettei mainostajat soittele. Ei kuitenkaan näyttäis toimivan tän perusteella, jos kerran meklarit tekstailee prepaid-liittymiin.

k
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

Onko kukaan vuokralla asuva saanut näitä ilmoituksia? Kaikenlaista keittiökaapin asentajaa ja sälekaihtimien myyjää kyllä on tyrkyllä, mainoksia tulee luukusta koko ajan.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
Zaffodi
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja Zaffodi »

Massamarkkinointiahan tuo, puhelinnumero on voinut mennä vaikka facebookkiin tms. palveluun ja sitä kautta mainostajille. Ei ne taida ihan "arpomalla" noita kuitenkaan lähettää. Mulla on omassa telemarkkinointikielto eli operaattori ei saa myydä mainostajille mun numeroa.
Toi nassukirjakin taitaa jo osata "kohdemarkkinoinnin" eli jos siellä käyttää vaikka jotain sovellusta niin sen käyttöehdoissa on se, että sähköposti ja puhelinnumero ovat mainostajien käytettävissä.
vesahy
Jäsen
Jäsen

Viesti Kirjoittaja vesahy »

AdBlock Plus toi paljon helpotusta mainostulvaan.
Minkä vuoksi on aina aikaa tehdä se uudelleen, muttei koskaan aikaa tehdä se heti kunnolla?
tessu

Viesti Kirjoittaja tessu »

On mulla omakin liittymä ihan nimellä ja löytyy luetteloista, MUTTA juuri semmoisten takia JOS joutuu numeron johonkin nettiin ym laittamaan ostaa,myy tms niin en kyllä omaa siviilinumeroani laittele minnekkään palstoille tai seinille.
Senverta olen noita häirikköjuttuja lukenu ja jopa kokenukkin että semmosta leikkiä en jaksa,parempi kun antaa jonkun ostonumeron jollekkin hörhölle niin siinähän purkaa kiukkuaan,eipä haittaa sitte enää!
Vastaa Viestiin