Myös ostajan tulee tajuta kuitenki se, että esim. yli 50v viemärit ovat tiensä päässä vaikka mikä olisi. Talon hinta määräytyy todella monen tekijän kautta eikä viemäri ole sieltä määräävämmästä päästä vaan esim. sijainti. Vaikka onkin toki ikävää jos hajuongelmia on ollut todennäköisesti syy on ollut yksi tai kaksi vuotavaa liitosta eikä koko putkisto.ponneton kirjoitti:no kyllä minustakin oudolta hommalta kuulostaa. asuisitko itse p***an käryssä? olkoon kyse vanhasta tai uudesta, se mihin tarkoitukseen olet asuntoa ollut ostamassa , on mielestäni aika tärkeä merkitys. mitään välitöntä remontoitavaa ei pitänyt olla. laittoahan vanhassa on aina, se on fakta. se tulisi myös huomioida asunnon hinnan määrittelyssä. vai mitä?
Joka tapauksessa reklamaatio olisi pitänyt tehdä heti ongelman löydyttyä.







