Tuon voisi yleistää siten että miten valmistajilta edes riittää paukkuja tehdä ihan kuraa. Ponnistuksella että markkinoille edes tulee ei minusta olisi kovinkaan suuri lisä investointi tehdä edes puuta syövä malli. Mystisiä ovat markkinointiosastojen villit visiot!vesahy kirjoitti:On se kumma, että kun ihan terän näköinen kapine tehdään ja siihen vielä hammastuskin, niin miksei sitä saman tein voisi terottaa purevaksi.Mokkimikko kirjoitti:Savu vaan nousee puusta, kun terä ei syö mitään!
Kuppiteriä täälläkin on armada, kalleimmat sitten toimivat. Kalleimpia eivät kuitenkaan olleet, merkki oli jotain mutta olivat valkoisia yksittäispakattuja. Magnum:it ja muut kyllä tuli käytyä läpi ennen niitä. Akkukoneitakin on noname1, noname2, skill, bosch sininen. Eihän sitä opi ennenkuin...
Ai niin, tähän ketjuun tosiaan kannattaa kirjoittaa täsmällinen kuvaus mikä ei toiminut tai oli ihan susi ja sitten sekin että milloin hommattu. Jotkut jopa petraavat ja seuraava erä saattaa olla ihan kelpo ja siten annamme väärää informaatiota että saatamme syödä jonkun rehellisen yrittäjän leipää tieten tahtoen. Netti on nykyjään liiankin voimakas mielipiteiden muokkaaja.



