Hakusessa olis porraskaiteen kiinnikkeitä. Tarvis melko paljon, ainakin parikymmentä, mutta noi tavalliset rautakaupat myy niitä aika kalliilla per kpl ja yleensä hyllyssä on vain pari-kolme kipaletta näytiksi... Kuka muka käy ostamassa vain kaks kappaletta kiinnikkeitä...
Saisitkos jonkun tutun kautta tilattua suoraan esim. Pislalta? Jotain tilasin edellisessä työpaikassa sieltä, hinta oli Starkin hintoihin nähden lähinnä naurettava
Pislalla näkyy olevan neljää eri mallia kannattimia, hinnat ei oo näkyvissä nettisivuilla
maanma kirjoitti:Pislan tuotteiden edullisuuden olen minäkin pannut merkille. Pislan tuotteita olen eniten löytänyt Rautia liikkeistä.
Joo ja jos tosiaan saa tilattua suoraan Pislalta niin aina vaan edullisemmaksi muuttuu. Töihin tarvittiin jotain salpoja, joita ennen sai Starkilta irtotavarana laatikoittain, siis nimenomaan Pislan laatikoissa. Sitten muuttui niin että starkilta sai vain pussitavarana, edelleen kuitenkin Pislan. hinta moninkertaistui. Pomo sitten päätti kysyä suoraan Pislalta, ja iso laatikko maksoi kutakuinkin saman kuin 10 pussia. Ihan tarkkaa muistikuvaa ei oo noista hinnoista, mutta suhde oli kutakuinkin toi.
Minun mielestäni koko pussittamisen ajatus on "järjetön" puhtaille terästuotteille. Menee hukkaan pussi ja rahaa. Irtona kun voisi ostaa niin hinnat olisi varmasti kohtuullisempia.