Spämmi käyttäjätunnus

Tänne voit jättää erittäin tervetulleita ideoita foorumin ja koko sivuston kehittämiseksi. Heitä ajatuksella.
Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

joonak kirjoitti:http://www.rintamamiestalo.fi/memberlist.php?mode=viewprofile&u=12937
Kiitos. poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
vesamaan
Jäsen
Jäsen
Viestit: 370
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 22:03
Paikkakunta: Orimattila

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

vesamaan kirjoitti:http://www.rintamamiestalo.fi/memberlist.php?mode=viewprofile&u=13621
kiitos. Poistettu.
--------------------------------------------------------------------------------------------
vesamaan
Jäsen
Jäsen
Viestit: 370
Liittynyt: Ti Syys 26, 2006 22:03
Paikkakunta: Orimattila

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja vesamaan »

Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

vesamaan kirjoitti:näitähän pukkaa

http://www.rintamamiestalo.fi/memberlis ... le&u=13633
Kiitos. Poistettu. Näitä tulee toisinaan ryppäissä.
--------------------------------------------------------------------------------------------
ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja ramirez »

ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Näyttää olevan spämmääjiä liikkeellä enemmänkin. Aamulla oli sellasta materiaalia foorumilla että huh... Olen vaihtanut asetukset siten, että hyväksyn manuaalisesti uudet käyttäjät. Rekisteröityneissä näyttää olevan spämmääjiä, jotka eivät ole vielä foorumille kirjoitelleet ja poistan nämä pikimmiten.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Harri68
Jäsen
Jäsen
Viestit: 573
Liittynyt: To Huhti 29, 2010 9:30
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Harri68 »

ramirez
Jäsen
Jäsen
Viestit: 650
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2010 19:05
Paikkakunta: Rautajärvi
Kotisivu: http://www.helevetintunarit.com/
Paikkakunta: Rautajärvi > Luopioinen > Nykyinen Putinlandia

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja ramirez »

Avatar
Ari
Admin
Viestit: 1093
Liittynyt: To Loka 14, 2004 12:59
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Spämmi käyttäjätunnus

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kiitos tiedosta. Käyttäjä poistettu.

Näitä spämmääjiä yrittää rekisteröitymään kymmeniä päivittäin ja sen vuoksi hyväksyn käyttäjät nykyään manuaalisesti. Tämä on jäänyt meikäläiseltä huomioimatta ja olen vahingossa sen hyväksynyt.

Ari
webmaster@rintamamiestalo.fi
--------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaa Viestiin